Vægt problemer i Anime kulturen.

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Vægt problemer i Anime kulturen.

Indlægaf Tanerion » tors 9. okt 2014 19:13

SsjGogo skrev:Hvilket Welcome to the NHK vidner om :p

Jeg er mere af Otaku no Video skolen.
Den siger at man kan blive hvad man vil uanset modgang.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Kijoi Mudasan
Chunin
Chunin
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør 28. sep 2013 01:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Vægt problemer i Anime kulturen.

Indlægaf Kijoi Mudasan » fre 10. okt 2014 01:41

Trieu skrev:.


Altså, nu synes jeg for det første ikke kan man bruge de billeder til en skid. Men ud over det, så drømmer jeg det også på, hvad jeg selv har oplevet til con. Og der er over 25% overvægtige!

Men som der blev sagt tidligere, så handler det også om definitionen af overvægt. Overvægt behøver ikke nødvendigvis være mega fed. Det ligger lidt i ordet, at det er "over vægten", altså over den normal vægt en person burde have, for at være sund.
SEE YOU SPACE COWBOY...

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Vægt problemer i Anime kulturen.

Indlægaf Trieu » fre 10. okt 2014 13:58

Kijoi Mudasan skrev:
Trieu skrev:.


Altså, nu synes jeg for det første ikke kan man bruge de billeder til en skid. Men ud over det, så drømmer jeg det også på, hvad jeg selv har oplevet til con. Og der er over 25% overvægtige!
[/code]

Jeg kan godt prøve at finde bedre billeder hvis det skulle være. Jeg indrømmer at jeg var doven og tog bare de første 2 crowd billeder jeg fandt på genki og j-popcon facebook side.
Med det sagt, grunden til at jeg bruger billeder, er at min personlig oplevelse (eller i hvert fald sådan som jeg husker det) er at mindre end 25 % er overvægtige, men det kan være jeg husker forkert, eller selektiv husker det som passe ind i min verdensbillede, og uden nogle reference, så er den eneste anden mulighed at være enig om at være uenig om andelen af deltager i con-miljøet som er overvægtige er betydelig mindre eller mere end de 25 %.

[code]
Men som der blev sagt tidligere, så handler det også om definitionen af overvægt. Overvægt behøver ikke nødvendigvis være mega fed. Det ligger lidt i ordet, at det er "over vægten", altså over den normal vægt en person burde have, for at være sund.


Det er derfor jeg nævner at jeg selv bruger BMI definitionen, da jeg kunne finde statistik for det. Jeg er dog også åben over for at bruger andre definitioner.


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster