Jeg HADER Hotmail !!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Kiwi » tors 29. maj 2014 15:16

Var det den samme kode du brugte på den email? Er dine nuværende koder svage (shadari123)? Bruger du den samme kode til brugerkontoer på diverse websider?

Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål, har det nok været en hacker. Ellers er det under alle omstændigheder en god ide at skifte koderne.

En enkelt lille ting: Bruger du af og til en PC til at tjekke din mail, eller er det kun via iPadden? Hvis du har brugt en inficeret PC en enkelt gang til post for tre uger siden og igen for nylig, skal du følge de forslag Mellaney gav tidligere.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 15:55

Kiwi skrev:Var det den samme kode du brugte på den email? Er dine nuværende koder svage (shadari123)? Bruger du den samme kode til brugerkontoer på diverse websider?

Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål, har det nok været en hacker. Ellers er det under alle omstændigheder en god ide at skifte koderne.

En enkelt lille ting: Bruger du af og til en PC til at tjekke din mail, eller er det kun via iPadden? Hvis du har brugt en inficeret PC en enkelt gang til post for tre uger siden og igen for nylig, skal du følge de forslag Mellaney gav tidligere.


Åh nej ja har brugt den samme kode .. Garanteret derfor ...
Men hvordan har de fået fat i min mail ?
Mine koder er ikke svage
Jeg bruger den samme kode til paypal men den kan de ikke komme ind på har nemlig et andet brugernavn som de ikke kender + alt sikkerheden
Og selvom jeg har fået " den der virus dutlihut " - er der aldrig sket noget ..
Og er ikke logget ind på computeren så vidt jeg ved
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Kiwi » tors 29. maj 2014 20:23

Hvis man lader sølvpapirshatten tale bliver alt man laver på nettet overvåget, med mindre man virkelig gør en indsats for at undgå det ;-)

Nu ved jeg ikke om den nye mail hedder noget i stil med den gamle, om du har brugt den de samme steder, om du på en eller anden måde har fået knyttet dem sammen.
Hvis jeg eksempelvis søger på min hotmail adresse på Google, kan jeg følge den til et af de små forummer jeg sidder på. Hvis jeg skiftede og skrev en offentlig post på det forum med min nye adresse, ville folk relativt nemt kunne finde den.

Så hvis den rent faktisk er blevet hacket er det bare med at få skiftet koden i en fart, og tjekke hvilke emails og telefon numre der kan bruges til at nulstille kontoen. Når der er styr på det er du ihvertfald rimelig hacker sikker.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 20:38

Kiwi skrev:Hvis man lader sølvpapirshatten tale bliver alt man laver på nettet overvåget, med mindre man virkelig gør en indsats for at undgå det ;-)

Nu ved jeg ikke om den nye mail hedder noget i stil med den gamle, om du har brugt den de samme steder, om du på en eller anden måde har fået knyttet dem sammen.
Hvis jeg eksempelvis søger på min hotmail adresse på Google, kan jeg følge den til et af de små forummer jeg sidder på. Hvis jeg skiftede og skrev en offentlig post på det forum med min nye adresse, ville folk relativt nemt kunne finde den.

Så hvis den rent faktisk er blevet hacket er det bare med at få skiftet koden i en fart, og tjekke hvilke emails og telefon numre der kan bruges til at nulstille kontoen. Når der er styr på det er du ihvertfald rimelig hacker sikker.


Ok mange tusind tak ! $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster