Jeg HADER Hotmail !!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » ons 28. maj 2014 20:00

nu har jeg kraftedme fået virus på det lort ( igen )
det er ikke mere end 3 uger siden sidst !
den sender virus reklamer til alle mine kontakter ..
så nu skal jeg slette og redigere abbonnomenter og koder på de forskellige ting og købe steder ..
forstår det bare simpelthen ikke !
har ikke klikket på links eller nogen andre ting der kan gøre jeg får virus ...
nu skal jeg bruge 3 timer IGEN på at ordne alt det lort >:(
havde bare lige brug for at få vræden ud hehe xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
mellaney
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons 25. maj 2011 12:15
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf mellaney » tors 29. maj 2014 01:32

det kan også sagtens være malware(som trojan horse) som sidder i din computer, der gør at den kommer igen, jeg vil anbefale at man installere en anti malware program(som malwarebytes, kan samarbejde med din almindelige antivirusprogram som regl) også scanne computeren igennem fuldstændig også hvis den finder noget "udslætter" det filer fuldstændig (som jeg fik det at vide fra min veninde), håber at dette kunne hjælpe en lille smule :3
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 09:43

mellaney skrev:det kan også sagtens være malware(som trojan horse) som sidder i din computer, der gør at den kommer igen, jeg vil anbefale at man installere en anti malware program(som malwarebytes, kan samarbejde med din almindelige antivirusprogram som regl) også scanne computeren igennem fuldstændig også hvis den finder noget "udslætter" det filer fuldstændig (som jeg fik det at vide fra min veninde), håber at dette kunne hjælpe en lille smule :3


Mange tak
Men det er ikke en computer jeg er på men iPad ...
Kan de også få malware ?
Og kan man få det virus program på ?
Koster det noget ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Kiwi » tors 29. maj 2014 11:20

Du har skiftet kodeord på din Hotmail / Outlook konto, ikke? Jeg vil tro der er større sandsynlighed for at din konto er blevet hacket, end at serveren er blevet inficeret med en orm.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 11:37

Kiwi skrev:Du har skiftet kodeord på din Hotmail / Outlook konto, ikke? Jeg vil tro der er større sandsynlighed for at din konto er blevet hacket, end at serveren er blevet inficeret med en orm.

Undskyld
Men forstår ikke hvad du mener ville du gide forklare det på en anden måde ? :$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Kiwi » tors 29. maj 2014 14:27

Hvis du kun tjekker din mail fra iPad eller webbrowser, er det sikkert ikke en virus. Ihvertfald skal virussen så ligge på Microsofts server.
Derfor er det måske en hacker der har fået fat i dit kodeord, og bruger din konto til at sende spam.

Det du kan gøre er at tjekke din Microsoft kontos sikkerhedsindstillinger.
Når du er logget ind på Outlook.com er det et klik på dit navn øverst til højre, og så kontoindstillinger. Derefter vælger du sikkerheds og adgangskode ude til venstre.

Jo flere ting du sætter op jo mere sikker er din konto. Det vigtigste er dog at vælge et stærkt kodeord (store og små bogstaver samt tal, mindst otte tegn langt).

Brug ikke din Outlook adgangskode andre steder. Hvis du f.eks. opretter en bruger på "WeHazzFreeAnime.ru" (tænkt eksempel, indsæt tilfældig suspekt side) med din email adresse og samme adgangskode, er der ret stor sandsynlighed for at dine informationer ender i hænderne på nogle skumle typer.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 14:39

Kiwi skrev:Hvis du kun tjekker din mail fra iPad eller webbrowser, er det sikkert ikke en virus. Ihvertfald skal virussen så ligge på Microsofts server.
Derfor er det måske en hacker der har fået fat i dit kodeord, og bruger din konto til at sende spam.

Det du kan gøre er at tjekke din Microsoft kontos sikkerhedsindstillinger.
Når du er logget ind på Outlook.com er det et klik på dit navn øverst til højre, og så kontoindstillinger. Derefter vælger du sikkerheds og adgangskode ude til venstre.

Jo flere ting du sætter op jo mere sikker er din konto. Det vigtigste er dog at vælge et stærkt kodeord (store og små bogstaver samt tal, mindst otte tegn langt).

Brug ikke din Outlook adgangskode andre steder. Hvis du f.eks. opretter en bruger på "WeHazzFreeAnime.ru" (tænkt eksempel, indsæt tilfældig suspekt side) med din email adresse og samme adgangskode, er der ret stor sandsynlighed for at dine informationer ender i hænderne på nogle skumle typer.



Ok tak men forstår ikke rigtig fordi jeg har kigget i sendte beskeder men der er ingen sendte og de bliver alligevel sendt til mine kontakter ... ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Kiwi » tors 29. maj 2014 14:51

Du kan slette beskeder fra sendt mappen.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 14:53

Kiwi skrev:Du kan slette beskeder fra sendt mappen.

Nå ja ..
Behøver jeg så ikke at oprette en ny mail ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jeg HADER Hotmail !!

Indlægaf Shadari » tors 29. maj 2014 14:58

En ting til synes det er lidt mystifystisk for det samme skete med en af mine andre mails for cirka 3 uger siden ..
Tror du bare det er et tilfælde ?
Har aldrig giverøt mine koder ud
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster