Shadari søger :

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tirs 15. jul 2014 20:25

Her skriver jeg de ting jeg løbende søger :)
Pt søger bind 1,2 og 4 i bog serien den store djævle krig
Så søger jeg wolf children anime filmen

- det har det pt ;D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 16:37

ville gerne prøve at tegne på com men kende ringen steder :/
kender i nogle gode sider for nybegynder på computer ? :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Shadari søger :

Indlægaf Spreeunit » tors 17. jul 2014 19:20

Nu er jeg ikke lige klar over hvad du har af ting til at begynde og tegne med, men du skal jo først og fremmest have Et Tegneprogram og typisk som de fleste bruger inkl. Mig selv, en "tegneplade" drawing tablet, altså elektronisk blyant og papir.
Joachip har jo linket et ganske udmærket program der er gratis før i offtopic ^^ hvis ikke du har noget andet, ellers er der et par andre gratis tegneprogrammer til rådighed på nettet,


Hvis jeg var dig, ville jeg bruge deviantart.com
Og søge på guides der kan hjælpe dig md at komme igang med digital tegning. Det du oftes skal søge på er: digital tutorials Eller how to draw
"How to draw clothing folds" eller "tutorial anime hair"

Afhængig af hvad du gerne vil lære, tilføjer du jo self flere søgeord. Du får flest resultater ved at søge på engelsk da det jo ikke er en dansk hjemmeside. Siden har jo også kategorier du kan klikke på så der er da et par muligheder ^^ det tager bare sin tid og finde de rigtige tutorials som kan hjælpe dig.
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 19:46

Spreeunit skrev:Nu er jeg ikke lige klar over hvad du har af ting til at begynde og tegne med, men du skal jo først og fremmest have Et Tegneprogram og typisk som de fleste bruger inkl. Mig selv, en "tegneplade" drawing tablet, altså elektronisk blyant og papir.
Joachip har jo linket et ganske udmærket program der er gratis før i offtopic ^^ hvis ikke du har noget andet, ellers er der et par andre gratis tegneprogrammer til rådighed på nettet,


Hvis jeg var dig, ville jeg bruge deviantart.com
Og søge på guides der kan hjælpe dig md at komme igang med digital tegning. Det du oftes skal søge på er: digital tutorials Eller how to draw
"How to draw clothing folds" eller "tutorial anime hair"

Afhængig af hvad du gerne vil lære, tilføjer du jo self flere søgeord. Du får flest resultater ved at søge på engelsk da det jo ikke er en dansk hjemmeside. Siden har jo også kategorier du kan klikke på så der er da et par muligheder ^^ det tager bare sin tid og finde de rigtige tutorials som kan hjælpe dig.


tusind tak for din store forklaring :)
men det lyder lidt indviklet så må se om jeg kan få en af mine venner mig til at finde ud :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 19:47

Spreeunit skrev:Nu er jeg ikke lige klar over hvad du har af ting til at begynde og tegne med, men du skal jo først og fremmest have Et Tegneprogram og typisk som de fleste bruger inkl. Mig selv, en "tegneplade" drawing tablet, altså elektronisk blyant og papir.
Joachip har jo linket et ganske udmærket program der er gratis før i offtopic ^^ hvis ikke du har noget andet, ellers er der et par andre gratis tegneprogrammer til rådighed på nettet,


Hvis jeg var dig, ville jeg bruge deviantart.com
Og søge på guides der kan hjælpe dig md at komme igang med digital tegning. Det du oftes skal søge på er: digital tutorials Eller how to draw
"How to draw clothing folds" eller "tutorial anime hair"

Afhængig af hvad du gerne vil lære, tilføjer du jo self flere søgeord. Du får flest resultater ved at søge på engelsk da det jo ikke er en dansk hjemmeside. Siden har jo også kategorier du kan klikke på så der er da et par muligheder ^^ det tager bare sin tid og finde de rigtige tutorials som kan hjælpe dig.

hvor kan man købe det de tegnepanel til com ? ???
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Shadari søger :

Indlægaf Spreeunit » tors 17. jul 2014 20:00

Oftes over nettet, der findes jo en del mærker og hvad de kan samt størrelser^^

Jeg har selv set på en lille billig en til omkring 450-500kr i Elgiganten, en wacom bamboo drawing tablet,
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Shadari søger :

Indlægaf Tanerion » tors 17. jul 2014 20:11

Spreeunit skrev:Jeg har selv set på en lille billig en til omkring 450-500kr i Elgiganten, en wacom bamboo drawing tablet,

Den så jeg også her for nylig.
Mener at Anime Studio medfulgte.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Shadari søger :

Indlægaf Spreeunit » tors 17. jul 2014 20:14

Mjaa men så er det vist kun en trial version på omkring 30 dage der følger med ^^
De dyre tablets har vist touch funktion også
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 20:18

tusind tak det må jeg få fat på :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Shadari søger :

Indlægaf Spreeunit » tors 17. jul 2014 22:45

Shadari skrev:tusind tak for din store forklaring :)
men det lyder lidt indviklet så må se om jeg kan få en af mine venner mig til at finde ud :)


Det er nu ikke så indviklet som det ser ud til, du skal bare have en der kan guide dig så er det sådan set meget nemt ^^

Der er også tumblr.com man kan finde guides til digital og andet med tegning,
Oftes har jeg stødt på blogs som har posted guides ikke uploaded andre steder på nettet, men det er jo en social blog hjemmeside og fungere ikke kun som et sted for kunstnere men en masse andet. Så der skal du nok også lige have en til at hjælpe dig, for det kan måske godt være lidt forvirrende for dig,,
mens ellers hold dig til deviantart indtil videre ^^!
~Avatar created by me~


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster