Shadari søger :

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » tirs 17. feb 2015 20:27

Kiwi skrev:
Shadari skrev:Årh hvor er du dog dejlig ja det er lige dem

Det var så lidt :-)

Tanerion skrev:Tør ikke have de større figurer stående der

Hvor meget vejer de store figurer? Ikea siger hver hylde kan klare seks kilo.

Ja nogle af tan's figurer er over en halv meter mener også han har nogle højere *_*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Shadari søger :

Indlægaf Tanerion » tirs 17. feb 2015 20:29

Shadari skrev:
Kiwi skrev:
Shadari skrev:Årh hvor er du dog dejlig ja det er lige dem

Det var så lidt :-)

Tanerion skrev:Tør ikke have de større figurer stående der

Hvor meget vejer de store figurer? Ikea siger hver hylde kan klare seks kilo.

Ja nogle af tan's figurer er over en halv meter mener også han har nogle højere *_*

6-8 kilo er ikke usædvanligt.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Shadari søger :

Indlægaf Kiwi » tirs 17. feb 2015 20:46

Tanerion skrev:6-8 kilo er ikke usædvanligt.

Lyder til at forsendelse har kostet en del ;-)
Man kunne jo eventuelt sætte dem på nederste hylde. Men mon ikke de fortjener at komme op i øjenhøjde :-)

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Shadari søger :

Indlægaf Tanerion » tirs 17. feb 2015 21:00

Kiwi skrev:
Tanerion skrev:6-8 kilo er ikke usædvanligt.

Lyder til at forsendelse har kostet en del ;-)
Man kunne jo eventuelt sætte dem på nederste hylde. Men mon ikke de fortjener at komme op i øjenhøjde :-)

Det er såmænd ikke så slemt når jeg for det meste slipper for told og moms :)

Ved jo heller ikke om der er plads til en af de store figurer i sådan en.
Man ville måske være nødt til at fjerne flere af hylderne for at den kunne være der.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Shadari søger :

Indlægaf Manna » tirs 17. feb 2015 22:32

Kiwi skrev:Hvor meget vejer de store figurer? Ikea siger hver hylde kan klare seks kilo.


Altså nu ved jeg ikke lige hvad jeg har i vægt, men jeg har både dukker og figurer i mit skab, og der er intet sket endnu. Det har endda overlevet en flytning i samlet tilstand, men hvis figurerne er større end mellemrummet, så forsvindet idéen lidt ja ;)
Måske en anden form for vitrineskab kan bruges også :)
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Shadari søger :

Indlægaf Tanerion » tirs 17. feb 2015 22:39

Manna skrev:
Kiwi skrev:Hvor meget vejer de store figurer? Ikea siger hver hylde kan klare seks kilo.


Altså nu ved jeg ikke lige hvad jeg har i vægt, men jeg har både dukker og figurer i mit skab, og der er intet sket endnu.

Med større figurer bliver al vægten også samlet på ét punkt og derfor er chancen også større for at glasset giver efter :/
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Shadari søger :

Indlægaf Kiwi » ons 18. feb 2015 12:37

Jeg er temmelig sikker på at Ikeas seks kilo per, også gælder hvis belastningen er centreret. Hvis man vil være helt sikker, kan man få en glarmester til at lave tykkere erstatningshylder. Jeg mener dem i mine forældres vitrineskab er 8 mm, og de har ingen problemer med at holde tyve kilo service.

Jeg så en video med en gut der havde en kæmpe samling af film memorabilia, han brugte også de Ikea skabe. Han havde netop fjernet en af top hylderne, for at få plads til store figurer (mener bla. der var en fra Alien).
Men om han havde købt andre hylder, hvor meget figuren vejede mv. ved jeg ikke :-)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » man 23. mar 2015 10:56

Hej jeg blev så glad da jeg fandt denne figur og så var manna så sød at sige at denne sælger desværre ikke sender til Danmark ..
Jeg har kun købt af amazon en gang og er ikke særlig erfaren med siden derfor ville jeg høre om der er nogen af jer der er og kan finde denne figur på siden ( billigst som muligt ) og sende et link nedenunder til mig med den
Tak på forhånd
Her er linket :
http://www.amazon.co.uk/Figure-Louise-F ... iar+figure
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Shadari søger :

Indlægaf Tanerion » man 23. mar 2015 11:10

klik på http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listin ... lp_tab_all og vælg en sælger der sender internationalt (står under "delivery").
Husk selvfølgelig at tjekke beskrivelsen, feedback og prisen først :)

Hvis de ikke sender til Danmark alligevel bliver du standset før du når at betale.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari søger :

Indlægaf Shadari » man 23. mar 2015 11:17

Tanerion skrev:klik på http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listin ... lp_tab_all og vælg en sælger der sender internationalt (står under "delivery").
Husk selvfølgelig at tjekke beskrivelsen, feedback og prisen først :)

Hvis de ikke sender til Danmark alligevel bliver du standset før du når at betale.

Okay tror jeg har fundet ud af det :)
Men for at være 100% sikker ham der hedder " supernova" han sender internationalt ikke ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster