Mystiske ting der er sket for dig

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Shadari » tirs 16. sep 2014 15:30

Har lige opdaget at der er dukket 5 sange op på min iPad spilleliste som jeg hverken har betalt for eller kender og ingen udover mig har adgang til min iPad

Mystifystisk :S
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Kiwi » tirs 16. sep 2014 17:16

Hvis kunstneren er U2, er det fordi Apple har gjort deres seneste album gratis for deres kunder ;-)

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Sylveon » tirs 16. sep 2014 17:33

Du slap da for at betale.

Billede
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Shadari » tirs 16. sep 2014 17:57

Kiwi skrev:Hvis kunstneren er U2, er det fordi Apple har gjort deres seneste album gratis for deres kunder ;-)

Oh !
Det er det band så er jeg mindre forvirret ???
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Kiwi » tirs 16. sep 2014 18:05

Du kan læse lidt om det hos Politiken.

Der er åbenbart mange der ikke kan lide U2, Ihvertfald har Apple måttet lave en "giv albummet tilbage" knap. Så hvis du vil af med numrene, burde det være muligt ;-)

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf Gama » tirs 16. sep 2014 23:30

Mystiske ting... Jeg synes bevægelser kan være utrolige mystiske! F.eks hvis man har stablet noget, det er stablet ustabilt så det vælter, men det tager lige 5 timer om at vælte, så får man lige pludselig et shock når det sår gør :) Sådan nogle ting sker forresten tit for mig!
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: Mystiske ting der er sket for dig

Indlægaf LightningHei » lør 27. sep 2014 11:20

Da jeg var i Universal Studios i Osaka, kom der en random japansk pige hen til mig, og gav mig to billetter til en forlystelse, det synes jeg var lidt underligt.. Og så gloede alle også på og vinkede til mig :p
I'm not a drunk pedofile!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster