Asiatere - flotte?! :3

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Kijoi Mudasan
Chunin
Chunin
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør 28. sep 2013 01:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Kijoi Mudasan » man 6. okt 2014 13:43

Okay, jeg var mega meget i tvivl om hvad jeg skulle kalde det her emne, og hvor det hørte til.

Nu det jo generelt ikke helt vildt "in", at synes at asiatere er flotte - i hvert fald ikke hvis man er pige, som mig. ._.

Jeg synes selv at asiatiske fyre (japanske og koreanske) er sindssygt flotte og sexet, og lægger ikke skjul på det (jeg har billeder på min væg, min iphone og mac baggrund er asiatiske fyre, osv). Men hver gang nogen ser billederne, eller hører at jeg er til asiatiske fyre, får jeg mærkeligt blikke, eller en "men han ligner jo piger", "ej, det kan du ikke mene", etc etc, kommentar. -_-*

Er der andre der oplever lignende reaktioner? - hvis der er andre herinde, der har det lige som mig. Og hvordan svarer i? ???
Og hvad (hvis i synes det), er det ved Asiatere der er tiltrækkende??


Jeg snakker tit med min veninde (som har det på samme måde), om det er os der bare er lidt mærkeligt skruet sammen, at vi er til femi fyre, til tider med makeup og langt hår, eller om det er resten af verdenen der er for snæversynet!

??? <3 ._. *_* ???
SEE YOU SPACE COWBOY...

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Mathias » man 6. okt 2014 16:16

Tja kan jo kun snakke som den jeg er (en ung mand).

De fleste piger jeg har hørt tale om asiatiske mænd syntes heller ikke de er flotte, så det passer med dine egne oplevelser.

Hvis jeg syntes nogen er flot (uanset hvem) og andre ikke syntes det, så trækker jeg for det meste på skuldrene. To each his (or her) own.

Alle har deres egen smag og det skal de have lov til, så syntes det er træls at du får sådan nogle kommentarer.

Om jeg syntes asiatiske mænd eller kvinder er specielt flotte? Hmm, tja, alle personer jeg nogensinde har været rigtig tiltrukket af, har været på grund af personligheden.

Jeg kan sagtens se hvorfor og syntes ikke dig eller din veninde er skøre, for at syntes de er flotte, hvis det tæller som et svar :)

Så det er helt okay at du syntes de flotte, og det er okay at andre ikke gør, så længe de ikke er "bit...s" om det.

Generelt er verden snæversynet og burde være mere accepterende.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Shadari » man 6. okt 2014 17:09

Det er jo hver sin smag jeg syntes der er noget elegant over asiatere jeg syntes " hvide " mennesker og asiatere er lige tiltrækende ;)
Så du er ikki skør
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Tanerion » man 6. okt 2014 17:22

Fint nok at du synes de er tiltrækkende sålænge du ikke er besat af dem i så høj en grad at du ikke kan opfatte andre mænd som tiltrækkende.

Kan selv lide store bryster (spoiler *_* ) men personlighed kommer altid først.
Det med at eksklusivt at være til en bestemt etnicitet har jeg aldrig forstået.
Ved heller ikke hvad du kan lide ved dem men håber bare ikke at det er en slags "græsset er grønnere" ting da jeg kan garantere dig for at vi mænd er ens uanset hvor vi er fra :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Shadari » man 6. okt 2014 17:28

Tanerion skrev:Fint nok at du synes de er tiltrækkende sålænge du ikke er besat af dem i så høj en grad at du ikke kan opfatte andre mænd som tiltrækkende.

Kan selv lide store bryster (spoiler *_* ) men personlighed kommer altid først.
Det med at eksklusivt at være til en bestemt etnicitet har jeg aldrig forstået.
Ved heller ikke hvad du kan lide ved dem men håber bare ikke at det er en slags "græsset er grønnere" ting da jeg kan garantere dig for at vi mænd er ens uanset hvor vi er fra :3

G (Y)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Kijoi Mudasan
Chunin
Chunin
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør 28. sep 2013 01:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Kijoi Mudasan » man 6. okt 2014 18:13

Tanerion skrev:Fint nok at du synes de er tiltrækkende sålænge du ikke er besat af dem i så høj en grad at du ikke kan opfatte andre mænd som tiltrækkende.

Kan selv lide store bryster (spoiler *_* ) men personlighed kommer altid først.
Det med at eksklusivt at være til en bestemt etnicitet har jeg aldrig forstået.
Ved heller ikke hvad du kan lide ved dem men håber bare ikke at det er en slags "græsset er grønnere" ting da jeg kan garantere dig for at vi mænd er ens uanset hvor vi er fra :3


Haha, langt fra. Jeg synes mange forskellige mænd er tiltrækkende, men folk reagerer ikke mærkeligt hvis jeg synes "hvide" eller "sorte" er flotte, kun når det kommer til asiatere.


Personlighed kommer altid først, true, men hvis man bare snakker omkring udseende, er jeg egentligt bare overrasket over, hvor mange der er negative overfor asiatere.
SEE YOU SPACE COWBOY...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf SsjGogo » man 6. okt 2014 18:14

En god røv er for mig ikke race - betonet :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Kijoi Mudasan
Chunin
Chunin
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør 28. sep 2013 01:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Kijoi Mudasan » man 6. okt 2014 18:17

SsjGogo skrev:En god røv er for mig ikke race - betonet :D


Når det kommer til numser, er der jo generelt MEGET stor forskel på, om man er europæer, afrikaner eller asiat :D
SEE YOU SPACE COWBOY...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf SsjGogo » man 6. okt 2014 19:24

Enig - men, afrikanere har herligt store, asiatere herligt faste, hvide kvinder et sted imellem - så det er bare all good.

Forstår i øvrigt ikke, at nogen kan have fordomme over, at du synes asiatiske mænd er pæne. Smag og behag er individuelt. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf JoaCHIP » man 6. okt 2014 21:13

SsjGogo skrev:Enig - men, afrikanere har herligt store, asiatere herligt faste, hvide kvinder et sted imellem - så det er bare all good.
Mere præcist kan det vist ikke beskrives!

Men jeg har ret meget griner over hvor tit man ser et par der består af en hvid mand + en asiatisk kone. Den anden vej rundt er jeg endnu ikke stødt ind i. Så det er nærmest helt opmuntrende at høre, at der altså også findes piger der synes at asiatiske mænd ser godt ud. :)
RYST OG NYD!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster