Asiatere - flotte?! :3

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Gama » man 6. okt 2014 21:27

meh, er det ikke fordi at mange af de asiatiske "mænd" man ser i det her miljø er pop idoler? og det er vist nogle værre kvinder som bruger deres mødres make up :)

Men jeg er selvfølgelig også en Viking :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf l.mathiasen » man 6. okt 2014 22:19

Gama skrev:meh, er det ikke fordi at mange af de asiatiske "mænd" man ser i det her miljø er pop idoler? og det er vist nogle værre kvinder som bruger deres mødres make up :)

Ja det er nok ikke den almindelige salaryman med for meget hår i ørerne og for lidt hår på toppen og med et mindre alkoholproblem de eftertragter :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf SsjGogo » tirs 7. okt 2014 13:08

Jeg synes nu også, at der findes klassisk flotte asiatiske mænd - som også vil falde i Gamas smag, herunder eksempelvis legenden Toshiro Mifune.

:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Kijoi Mudasan
Chunin
Chunin
Indlæg: 148
Tilmeldt: lør 28. sep 2013 01:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Asiatere - flotte?! :3

Indlægaf Kijoi Mudasan » tirs 7. okt 2014 20:47

JoaCHIP skrev:Men jeg har ret meget griner over hvor tit man ser et par der består af en hvid mand + en asiatisk kone. Den anden vej rundt er jeg endnu ikke stødt ind i. Så det er nærmest helt opmuntrende at høre, at der altså også findes piger der synes at asiatiske mænd ser godt ud. :)


Hvis man kigger på japan og Korea, er det meget mere acceptabelt at kvinderne dater vestlige mænd, end omvendt!

Gama skrev:meh, er det ikke fordi at mange af de asiatiske "mænd" man ser i det her miljø er pop idoler?


True, og dem synes jeg virkelig også ser godt ud! (Nogen af dem). Men når jeg går ned af gaden i Tokyo eller Seoul, er jeg ved at vride hovedet af led, fordi jeg synes der er så mange flotte fyre ;'D

l.mathiasen skrev:Ja det er nok ikke den almindelige salaryman med for meget hår i ørerne og for lidt hår på toppen og med et mindre alkoholproblem de eftertragter :D


Nu har asiatiske mænd heldigvis ikke hverken det ene eller det andet hår problem ;'D de har ganske meget hår oven på hovedet, og ikke så meget på resten af kroppen!
SEE YOU SPACE COWBOY...


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster