Interviewpersoner: depression

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Interviewpersoner: depression

Indlægaf Chuchu » søn 2. nov 2014 17:02

Hej derude!
Jeg er i øjeblikket i gang med mit bachelorprojekt som e-konceptudvikler, hvor jeg har valgt at beskæftige mig med depression. Helt nøjagtigt lyder min opgave på, at udarbejde en digital platform, sandsynligvis en app, som har til formål at hjælpe folk med depression til at tage små skridt i hverdagen mod en bedre tilværelse.

Mit fokus er folk med mild depression, da appen skal fungere som en slags selvhjælp, hvor folk med svær depression har behov for professionel hjælp. Ikke ment på den måde, at folk med mild depression ikke bør søge hjælp, men jeg agter at tro, at en digital service kan øge deres livskvalitet hvad end de søger hjælp eller ej.

Nå, men sagen er, at for at finde ud af hvilke behov og udfordringer der er hos folk med depression, skal jeg helst tage kontakt til nogen der kan fortælle mig lidt om det :) Derfor søger jeg interviewpersoner som har eller har haft en mild depression. Jeg kan helt sikkert også bruger beretninger fra folk som har erfaring med en moderat depression.

Jeg søger personer der bor i eller nær København, hvis der er interesse for et face-to-face interview. Ellers er der også mulighed for, at vi tager en skriftlig samtale - evt. over Skype :)

Sig gerne til, hvis I kender nogen, eller om der er et andet sted hvor jeg muligvis ville kunne få fat i nogen! Stil endelig spørgsmål. På forhånd tak.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Interviewpersoner: depression

Indlægaf SsjGogo » søn 2. nov 2014 17:30

Meget interessant projekt - mon ikke nogen på AniManga kan hjælpe!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Interviewpersoner: depression

Indlægaf Shadari » søn 2. nov 2014 17:51

Jeg kan godt hjælpe har en mindre depression faktisk lige nu
Jeg er dog ikke villig til at mødes eller tale over Skype
Men du er velkommen til at skrive til mig med spørgsmål osv . :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Interviewpersoner: depression

Indlægaf Chuchu » søn 2. nov 2014 18:53

Shadari skrev:Jeg kan godt hjælpe har en mindre depression faktisk lige nu
Jeg er dog ikke villig til at mødes eller tale over Skype
Men du er velkommen til at skrive til mig med spørgsmål osv . :)


Super duper Shadari :) når jeg har lavet min interviewforberedelse, vil jeg da gerne sende dig nogle spørgsmål!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Interviewpersoner: depression

Indlægaf Shadari » søn 2. nov 2014 19:35

Chuchu skrev:
Shadari skrev:Jeg kan godt hjælpe har en mindre depression faktisk lige nu
Jeg er dog ikke villig til at mødes eller tale over Skype
Men du er velkommen til at skrive til mig med spørgsmål osv . :)


Super duper Shadari :) når jeg har lavet min interviewforberedelse, vil jeg da gerne sende dig nogle spørgsmål!

Gør du det :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 47 gæster