Pircinger ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Pircinger ?

Indlægaf Shadari » ons 5. nov 2014 19:48

Jeg har 9 pircinger i ørerne tilsammen og overvejer at få en i øjenbrynet og i næsen ikke sådan en normal pircing i næsen men den der ring der ligner den tyrer har i næsen

Er der nogen der ved hvor meget det koster at få det lavet og hvor det bedste sted at få det gjordt er ?
Og er der nogen der ved om det gør meget ondt ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Pircinger ?

Indlægaf ReficulNatas » tors 6. nov 2014 17:42

Prisen for en septum piercing, varierer selvfølgelig alt efter hvilken butik du får den lavet i.
Det er normalt at få tårer i øjene ved næsepiercinger, men ud fra hvad jeg har hørt, skulle smerten ikke være slem.
Næsen er længere tid om at heale end mange andre steder, 4 til 8 uger eller længere, men det er samtidig også et af de steder hvor der er mindst chance for at der skulle være problemer.

En traditionel øjnbryns piercing, er selvfølgelig det samme, prismæssigt, som den anden. Den er 6 til 8 uger om at heale. Den skulle tilsyneladende være mindre smerteful end at plukke/vokse øjnbryn.

Håber at det hjalp, men var det virkelig nødvendigt at oprette en ny tråd for ét spørgsmål? ;D
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Pircinger ?

Indlægaf Shadari » tors 6. nov 2014 17:49

ReficulNatas skrev:Prisen for en septum piercing, varierer selvfølgelig alt efter hvilken butik du får den lavet i.
Det er normalt at få tårer i øjene ved næsepiercinger, men ud fra hvad jeg har hørt, skulle smerten ikke være slem.
Næsen er længere tid om at heale end mange andre steder, 4 til 8 uger eller længere, men det er samtidig også et af de steder hvor der er mindst chance for at der skulle være problemer.

En traditionel øjnbryns piercing, er selvfølgelig det samme, prismæssigt, som den anden. Den er 6 til 8 uger om at heale. Den skulle tilsyneladende være mindre smerteful end at plukke/vokse øjnbryn.

Håber at det hjalp, men var det virkelig nødvendigt at oprette en ny tråd for ét spørgsmål? ;D


Mange tak Refi :-)
Men ved du hvor man kan få det lavet og hvor meget cirka priserne er ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Pircinger ?

Indlægaf Shadari » tors 6. nov 2014 17:52

Er der nogen der har et link til en hjemmeside hvor man kan få der lavet i omegn af Kbh ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Pircinger ?

Indlægaf Sylveon » tors 6. nov 2014 21:36

Jeg ved intet om piercinger, men gjorde en hurtig Google-search og fandt nogle links, som måske kan være til hjælp.

http://bodyextremes.com/
- De er vist på Larsbjørnsstræde i København K

Fandt også denne her, som vist ligger på Vesterbro;
http://www.piercing.dk/kontakt-os.html
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Pircinger ?

Indlægaf SsjGogo » fre 7. nov 2014 11:45

Må jeg spørge, hvorfor du vil have den piercing?

:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Pircinger ?

Indlægaf Tanerion » fre 7. nov 2014 12:56

SsjGogo skrev:Må jeg spørge, hvorfor du vil have den piercing?

Velsagtens af samme årsag man får piercing i tungen :p

Det er en replik jeg ofte bruger når folk gør noget jeg ikke rigtig fatter :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Pircinger ?

Indlægaf Shadari » fre 7. nov 2014 13:06

Syl - tak den i Kbh k tror jeg jeg tar :)
Gogo - der er kommet en nu dreng på mit bosted der har en synes det ser fedt ud :)
Har dog valgt ikke at få en septum men sparer sammen til en tattoo skal dog først lave nogle handler færdig først :jul:

;D
Gogo - Hvordan har James det ? :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Pircinger ?

Indlægaf SsjGogo » fre 7. nov 2014 15:19

Fornuftigt - jeg kender en del der har det, og det er, efter min ydmyge vurdering, ikke pænt.

Han har det fint :) tak fordi du spørger.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Pircinger ?

Indlægaf Gintoki » fre 7. nov 2014 15:22

Jeg tilslutter mig Gogo her, jeg syntes heller ikke septum piercinger er pæne, ligner der hænger en bussemand under næsen på personen :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster