Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf SsjGogo » søn 7. dec 2014 20:46

Julen nærmer sig, og det er jo, for de fleste, gavernes tid! :D

Hvad ønsker du dig i gave - og fortæl gerne den 24/25-12, hvad du har modtaget og måske også, hvad du har købt til dine nærmeste!

Måske det kan tjene som inspiration til os andre eller dine kære! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Madsjen » søn 7. dec 2014 21:37

Jeg er i år blevet helt hooked på brætspil, så årets ønskeseddel var præget af en tur i faraos cigare :P

Udover det har jeg ønsket mig et års pas til crunchyroll og en tegne tablet så jeg kan få tegnet noget mere ^_^
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Chuchu » søn 7. dec 2014 21:55

Jeg vil modtage et Samsung NX300M kamera af min familie. Jeg fik godt nok et kamera for nogle år siden som jeg ikke fik brugt særlig meget, men det er jo så let at love sig selv, at det skal man nok få gjort denne gang xD og så er det bare mere tiltalende, ikke at skulle rende rundt med et monstrum af et kamera.

Billede

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gama » man 8. dec 2014 11:35

meh, har svært ved at finde ud af hvad jeg ønsker mig, jeg bliver sku nok glad ligemeget hvad jeg får :) Og de ting jeg virkelig ønsker mig, det har ingen råd til :P Men god mad, og hygge med familien, det er hvad julen virkelig drejer sig om :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Madsjen » man 8. dec 2014 11:47

Gama skrev:meh, har svært ved at finde ud af hvad jeg ønsker mig, jeg bliver sku nok glad ligemeget hvad jeg får :) Og de ting jeg virkelig ønsker mig, det har ingen råd til :P Men god mad, og hygge med familien, det er hvad julen virkelig drejer sig om :)


Nu virker jeg vildt shallow xD
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gama » man 8. dec 2014 11:58

Madsjen skrev:
Gama skrev:meh, har svært ved at finde ud af hvad jeg ønsker mig, jeg bliver sku nok glad ligemeget hvad jeg får :) Og de ting jeg virkelig ønsker mig, det har ingen råd til :P Men god mad, og hygge med familien, det er hvad julen virkelig drejer sig om :)


Nu virker jeg vildt shallow xD


haha, næææh, jeg er bare nået dertil hvor mine ønsker koster mange tusind kroner :) Julen er blevet for bette mand, vi andre hygger og får god mad i stedet :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gama » man 8. dec 2014 12:02

Gama skrev:
Madsjen skrev:
Gama skrev:meh, har svært ved at finde ud af hvad jeg ønsker mig, jeg bliver sku nok glad ligemeget hvad jeg får :) Og de ting jeg virkelig ønsker mig, det har ingen råd til :P Men god mad, og hygge med familien, det er hvad julen virkelig drejer sig om :)


Nu virker jeg vildt shallow xD


haha, næææh, jeg er bare nået dertil hvor mine ønsker koster mange tusind kroner :) Julen er blevet for bette mand, vi andre hygger og får god mad i stedet :)



og her var lige det jeg har fået købt: Jeg har købt et skagen ur til damen, og et kasse apparat med varer og indkøbs vogn til bette mand :)

en sparegris til hver af mine 2 fætre, en bog hver til de gamle og noget køkken halløj til min søster og hendes kæreste :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Shadari » man 8. dec 2014 12:10

Ønsker penge og gavekort til fantask og en høj reol og en knæler *_*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Madsjen » man 8. dec 2014 12:34

Gama skrev:bette mand


Hvad i alverden er en "bette mand"? :/ Det udtryk har jeg aldrig hørt før :P
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf JoaCHIP » man 8. dec 2014 12:38

Mine ønsker? At julen snart er overstået. Det er en alt for materialistisk og anstrengende forbrugsfest, som altid får én til at tænke "har jeg nu købt det rigtige til de rigtige, og er det nu også nok?"

Min bedste juleaften var alene med en god anime og en sixpack.
RYST OG NYD!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster