Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf SsjGogo » man 8. dec 2014 13:22

Hehe - jeg burde nok have taget forbehold for dem, som ikke bryder sig om årstiden.

Jeg ønsker mig nok en PS4, en SM7 (mic) og lidt tøj.

Er temmelig blank ift, hvad jeg skal købe til fruen.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Shadari » man 8. dec 2014 13:35

SsjGogo skrev:Hehe - jeg burde nok have taget forbehold for dem, som ikke bryder sig om årstiden.

Jeg ønsker mig nok en PS4, en SM7 (mic) og lidt tøj.

Er temmelig blank ift, hvad jeg skal købe til fruen.

Piger elsker tøj og makeup ;D
Ellers køb et dyr ? - jeg ved jo ikke hvad hun kan li men ville selv blive glad for en kanin :)
Jeg mener du skrev der var allergi i husholdningen og man kan faktisk godt få en hårløs marsvin ( de er dog frygtelig grime )
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gintoki » man 8. dec 2014 17:18

Har ønsket mig Lego og køkkenudstyr :3 Og kan af gode grunde ikke fortælle hvilke gaver jeg har købt før end efter jul :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gama » man 8. dec 2014 19:04

Madsjen skrev:
Gama skrev:bette mand


Hvad i alverden er en "bette mand"? :/ Det udtryk har jeg aldrig hørt før :P


Det er bonus sønnen :P
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Manna » man 8. dec 2014 19:55

En grå PS4, fordi det er en blanding af retro hyldest og blær <3
Noget hygge/forkælelse sammen med kæresten, fordi hvorfor dog ikke :D
En bærbar, fordi den gamle er død, og den gamle-gamle vejer 8 kg og kører Vista :p
Ekstern harddisk med net, så man ikke skal tænde en bestemt pc for at finde en fil -_-
Dobbeltdækker tog på den travle morgenafgang i stedet for IC4 xD

Allerhelst vil jeg gerne bare have råd til at forkæle dem jeg holder af, men det kan man ikke rigtig ønske sig til jul ;)
~Queen of the night~

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Mathias » tirs 9. dec 2014 16:07

Der er mange ting jeg gerne vil have men har ikke ønsket mig særlig store ting :)

Har ønsket mig en hdmi splitter siden det er irriterende at skulle skifte kabler efter jeg har fået en wii u

Et webcam der kan sidde på min skærm, har kun et i min bærbare så det ville være rart at have et til min stationære.

Repair thumbsticks til n64 controllerere, forhåbentlig kan dem der er gamecube style holde bedre.

og så en masse blandede billige spil :) og så Animal Crossing til 3DS er nok det dyreste.

Manna skrev:En grå PS4, fordi det er en blanding af retro hyldest og blær <3
Ekstern harddisk med net, så man ikke skal tænde en bestemt pc for at finde en fil -_-

Tror de grå ps4'ere allerede er væk, sidst jeg hørte anyway, der var så også kun, 12.000? af dem.

Vil også gerne have en netværks harddisk, det er så ikke så dyre, har set en 4TB til cirka 1500kr. men så købte jeg en wii u istedet xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Manna » tirs 9. dec 2014 16:11

Mathias skrev:
Manna skrev:En grå PS4, fordi det er en blanding af retro hyldest og blær <3
Ekstern harddisk med net, så man ikke skal tænde en bestemt pc for at finde en fil -_-

Tror de grå ps4'ere allerede er væk, sidst jeg hørte anyway, der var så også kun, 12.000? af dem.

Vil også gerne have en netværks harddisk, det er så ikke så dyre, har set en 4TB til cirka 1500kr. men så købte jeg en wii u istedet xD

Shh, man har lov til at drøme :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Spreeunit » tirs 9. dec 2014 17:38

Ønsker mig da en masse, men de ønsker holder jeg mest for mig selv og selv vil investere i engang når jeg kan :) også selvom det er småting der ikke rigtig koster noget,
så jeg foretrækker at give end at få.
Men det er jo også svært at give til folk hvis de er ligesom mig selv og ikke siger hvad de vil have i gave! Derp -.-'' >-v-<
Så de fleste har fået gavekort og så lidt chokolade til, lige bortset fra mit murmeldyr! Han får badepiveællinger :D
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Gintoki » tirs 9. dec 2014 20:12

Spreeunit skrev:Ønsker mig da en masse, men de ønsker holder jeg mest for mig selv og selv vil investere i engang når jeg kan :) også selvom det er småting der ikke rigtig koster noget,
så jeg foretrækker at give end at få.
Men det er jo også svært at give til folk hvis de er ligesom mig selv og ikke siger hvad de vil have i gave! Derp -.-'' >-v-<
Så de fleste har fået gavekort og så lidt chokolade til, lige bortset fra mit murmeldyr! Han får badepiveællinger :D

;D
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Julegaver (del dine ønsker og fortæl om dine gaver)

Indlægaf Sylveon » ons 10. dec 2014 14:01

Ønsker mig nok hovedsageligt penge til en elektriker, siden jeg i november kom til at baske en stikkontakt i stykker, men udover det, da også et par spil/dvd'er. Kunne også skrive en Wii U på, men det er nok mere noget, jeg selv må spare sammen til. :)

- Mangler stadig selv at få købt de fleste julegaver, udover et par South Park ting til en ven, og et billede til min tante.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster