Happy new year

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Happy new year

Indlægaf Shadari » fre 2. jan 2015 15:16

Sylveon skrev:
Gintoki skrev:
Sylveon skrev:Vi havde et brag af et nytår. Bogstaveligt talt - Der startede en mindre ildebrand i stuen, hvilket medførte at min nytårsaften blev fejret i selskab med brandvæsnet og en kort tur i ambulancen, da jeg vist havde indåndet for meget røg. :p
- Heldigvis var der ingen større skader (udover en brændt væg), men jeg var da godt nok bange for at ilden skulle snige sig ind i min samling af bøger og manga. Var også forsikret, så der bliver heldigvis lavet en ny væg og loft.

Det blev heller ikke bedre, da strømmen gik 2 timer efter.

Sjovt nok, vil jeg dog ikke sige at jeg havde en dårlig nytårsaften. Den var bare... speciel. xD

Hold da op, noget af en aften! :o Hvordan startede den brand hvis man må spørge?


Tjah, vi havde haft en del stearinlys tændt gennem aftenen, som vi så desværre glemte alt om, hvilket gjorde at de fik fat i et billede der hang på væggen. Loftet er også af træ, så ilden fik hurtigt fat, og begyndte at sprede sig. Fik dog slukket det meste af den, før brandmændene kom.
- Firefighting skills. 8)

Puha godt ingen kom til skade ( især ikke manga stuff :p )
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster