Underlig type - hvad gør jeg ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Underlig type - hvad gør jeg ?

Indlægaf Shadari » fre 27. feb 2015 16:53

Jeg har fundet en der kan tage imod min ene axolotl/vandsalamander
Jeg skriver så min adresse og aftaler at han skal komme kl 13 mandag
Jeg låner så en mobil som jeg skriver han kan kontakte mig på
Han skriver så til mig: at jeg godt kan få 50kr for ham og er kram og måske et kys ...
Jeg ved ikke om det bare var for sjov for på hans facebook er han i forhold og har en baby hvis jeg var hans kone ville jeg blive sur
Siden han virker underlig aftaler jeg med dem jeg bor hos at han ikke skal ind i huset han må vente udenfor imens jeg henter salamanderen
Han plejede at svare efter Max 5 min og da jeg skrev igår han ikke kunne komme ind har han ikke svaret siden
Nu er jeg bare i tvivl om han kommer mandag eller hvad der sker ... Skal jeg sige til ham han ikke skal komme eller vente og se om han kommer mandag og så bare tage den nderfra ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Underlig type - hvad gør jeg ?

Indlægaf Manna » fre 27. feb 2015 17:01

Jeg synes du skal sørge for at have en kontaktperson i nærheden, hvis nu der skulle opstå problemer. Og ellers kan det godt bare være han har en naturlig flirten når han snakker med folk, det er svært at vurdere når det er over skrift.
Men det lyder godt nok lidt underligt han ikke svarer, måske der bare er kommet noget andet op.
~Queen of the night~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Underlig type - hvad gør jeg ?

Indlægaf Shadari » fre 27. feb 2015 17:05

Manna skrev:Jeg synes du skal sørge for at have en kontaktperson i nærheden, hvis nu der skulle opstå problemer. Og ellers kan det godt bare være han har en naturlig flirten når han snakker med folk, det er svært at vurdere når det er over skrift.
Men det lyder godt nok lidt underligt han ikke svarer, måske der bare er kommet noget andet op.

Ja man kan jo altid tænke på positivt på det det har du ret i tak :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Underlig type - hvad gør jeg ?

Indlægaf SsjGogo » fre 27. feb 2015 19:46

Medbring en kontaktperson - og generelt bør du undgå at dele din adresse, selvom du bor på et fællesskab. Eller i alle tilfælde udvise forsigtighed - man ved sgu aldrig, hvem man har at gøre godt med.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Underlig type - hvad gør jeg ?

Indlægaf Shadari » fre 27. feb 2015 19:50

SsjGogo skrev:Medbring en kontaktperson - og generelt bør du undgå at dele din adresse, selvom du bor på et fællesskab. Eller i alle tilfælde udvise forsigtighed - man ved sgu aldrig, hvem man har at gøre godt med.

The problem is at jeg allerede gav ham den før vi skrev lidt sammen ;D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster