Mobil venner ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Mobil venner ?

Indlægaf Shadari » lør 28. feb 2015 19:54

Er der nogle af mine venner/bekendte der kunne tænke sig at hygge skrive med mig ?
Jeg har ENDELIG fået bestilt mig et mobil nummer og taletids kort mangler bare det kommer til mig :)
Men alligevel deler jeg gerne mit nummer ud til dem jeg har skrevet lidt med her og dem som ønsker ( giver det dog ikke til hvem som helst ) :)
Send venligst pm ikke dele numre i fora ;)
Senest rettet af Shadari lør 28. feb 2015 20:18, rettet i alt 1 gang.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Mobil venner ?

Indlægaf SsjGogo » lør 28. feb 2015 20:07

Blot til info, så bør I ikke dele jeres numre i selve tråden, denne er tilgængelig for alle, også ikke brugere.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Mobil venner ?

Indlægaf Shadari » lør 28. feb 2015 20:17

SsjGogo skrev:Blot til info, så bør I ikke dele jeres numre i selve tråden, denne er tilgængelig for alle, også ikke brugere.

Glemte at nævne at de ikke skal gives i fora. Men over pm ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster