Trivsels udvalget

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Trivsels udvalget

Indlægaf Shadari » man 30. mar 2015 16:58

Hej alle sammen
Her på animanga er der oprettet et trivsels udvalg som planlægger hyggelige sammenkomster hvor vi her på animanga mødes :)
Grunden til jeg har oprettet dette forum er fordi jeg tænkte vi som er trivsels udvalget manglede et sted at diskutere og aftale aftaler ...
Du kan selvfølgelig også komme med ideer , men det er mest tænkt for at vi som danner trivsels uvalget kan diskutere istedet for at skulle skrive mail til mail ;)

Trivselsudvalget består af :
Dbluver
Spreeunit
Sylveon
Shadari

Tur forslag
Fælles sushi-tur ( gerne et sted hvor andet mad kan bestilles )

// jeg håber det er ok jeg har oprettet dette forum Gogo ;3
Du må endelig rette eller slette det hvis det ikke passer ind :)
Senest rettet af Shadari tirs 7. apr 2015 19:59, rettet i alt 1 gang.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf SsjGogo » man 30. mar 2015 19:35

Det er super fint - I planlægger løs, og hvis jeg kan hjælpe, så skriver I!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Shadari » man 30. mar 2015 20:33

SsjGogo skrev:Det er super fint - I planlægger løs, og hvis jeg kan hjælpe, så skriver I!

Fedt tak :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf SsjGogo » man 6. apr 2015 21:09

I skal endelig skrive/ringe til hinanden og aftale nuger. Vejret er ved at være acceptabel til det! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Shadari » tirs 7. apr 2015 10:59

SsjGogo skrev:I skal endelig skrive/ringe til hinanden og aftale nuger. Vejret er ved at være acceptabel til det! :)

Yup det er det ! :D
Jeg spørger jer i tvivsels udvalget og bruger på animanga om der er nogle ideer til sammenkomster eller ture ?
Jeg vil skrive foreslagendd ned og så kan vi diskuterer det senere ;)

Forslag :
Fælles sushi-tur
Senest rettet af Shadari tirs 7. apr 2015 11:46, rettet i alt 1 gang.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Madsjen » tirs 7. apr 2015 11:11

Jeg sad for nyligt og savnede en fælles sushi-tur som der engang var :) De var super hyggelige ^_^
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Shadari » tirs 7. apr 2015 11:45

Madsjen skrev:Jeg sad for nyligt og savnede en fælles sushi-tur som der engang var :) De var super hyggelige ^_^

God ide !
Jeg skriver det op som forslag :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Shadari » tirs 7. apr 2015 14:23

Ær der flere med gode ideer ? :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Spreeunit » tirs 7. apr 2015 17:27

et sushi event lyder ganske fint men skal det planlægges så husk at ikke alle er til sushi :) så et sted hvor de servere andet også end sushi ville jo være perfekt så alle kan være med

jeg har også nogle ideér til events, både noget der ikke koster så meget ud over self medbragte mad/drikke og transport ;P
feks: der er vel nogle steder at sidde omkring Valby Zoo når det er liidt varmere, eller botanisk have
eller der er også Café Miao men de har lavet en lidt om siden sidste gang jeg var der med Gintoki, der skulle man minimum betale 50kr før man kunne komme ind til kattene, plus der så nok er nogle der ikke kan tåle de små miaovser, men dog stadig en mulighed som et event for dem der har lyst ^^
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Trivsels udvalget

Indlægaf Spreeunit » tirs 7. apr 2015 17:32

(undskyld double post)

men jeg synes det er okay at hvis en ud af os der er i udvalget planlægger noget selv alene unden at skulle have en form for godkendelse først af os andre :) det er nu mere hvis jeg nu feks ikke er online i en periode, så skal det da ikke bremse en eller to fra udvaglet at oprette et event,
~Avatar created by me~


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster