Sommeren er over os!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Sommeren er over os!

Indlægaf SsjGogo » tors 2. jul 2015 11:10

Kære alle

Så kom der jo noget vejr, der minder om sommer - og det er jo herligt.

Hvad skal I tilbringe jeres sommer med - og evt. hvor (feriefotos er velkomne)!

For mit vedkommende bliver det ude i haven med en god bog eller 2 - målet er at komme så langt væk fra den skide smartphone som muligt!

Varme hilsner

G
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Gintoki » tors 2. jul 2015 18:15

SsjGogo skrev:Kære alle

Så kom der jo noget vejr, der minder om sommer - og det er jo herligt.

Hvad skal I tilbringe jeres sommer med - og evt. hvor (feriefotos er velkomne)!

For mit vedkommende bliver det ude i haven med en god bog eller 2 - målet er at komme så langt væk fra den skide smartphone som muligt!

Varme hilsner

G

"Sent from my iPhone"

:P

Er lige begyndt på nyt job, så holder to ugers ferie her i slutningen af måneden. Skal bl.a. til jylland og tyskland og besøge noget familie med kæresten og slappe af :3 Og afhængig af vejret måske også lidt andre ting ^^
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Manna » fre 3. jul 2015 00:23

Tog en smuttur til Malmø med kæresten i går, bare en enkelt overatning. Og i dag har jeg brugt dagen på altanen, liggende i skyggen med fødderne i koldt vand. Dog har spiden af det ene knæ været i solen, så mit højre ben nu ligner en omvendt alpetop, hvid i bunden og farvet i toppen :D

Ellers går turen til Jylland senere, på campingferie rundt på den danske halvø og se lokale seværdigheder.
~Queen of the night~

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Mathias » fre 3. jul 2015 15:43

Nok det samme som altid, videogames, anime, comics, good stuff.

og så holde mig ude af solen så meget som muligt/bede om køligere vejr.

Tror jeg en af de eneste der satte pris på gråt og trist dansk sommervejr xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Manna » fre 3. jul 2015 19:29

Mathias skrev:Tror jeg en af de eneste der satte pris på gråt og trist dansk sommervejr xD

Du er bestemt ikke alene, jeg synes det danske vejr er for varmt, og jeg bliver så let solskoldet, at jeg næsten hellere vil undvære at være ude :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Mathias » lør 4. jul 2015 12:12

Manna skrev:
Mathias skrev:Tror jeg en af de eneste der satte pris på gråt og trist dansk sommervejr xD

Du er bestemt ikke alene, jeg synes det danske vejr er for varmt, og jeg bliver så let solskoldet, at jeg næsten hellere vil undvære at være ude :D

Godt at høre! :) (Det at du syntes det er for varmt, ikke det med solskoldet)

You tell that sun to go where the sun don't shine!

Så også værre når man er nørd og gerne vil have en computer kørende som tilføjer et par ekstra grader til ens værelse -_-*
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Willow » lør 11. jul 2015 16:21

Så lidt som muligt :P Det er sidste gang, jeg har så lang en ferie, om et år er jeg næsten færdig med mit speciale, så der står den nok på jobsøgning. Jeg får set en masse netflix, læst mangaer, og måske kan jeg hidse mig op til at læse nogle bøger. Jeg har endda købt et nyt ds spil for første gang i lang tid!

Jeg tager til Kina igen et halvt års tid her midt-august, har fået en praktikplads. Så bruger også tid på at planlægge det. Og så prøver jeg at få styr på så mange detaljer omkring mit bryllup som muligt, før jeg rejser. Hvis alt går vel, kan jeg lige smutte hjem i oktober og få det klaret :$

Så en masse småting og ingenting :3
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Sylveon » lør 11. jul 2015 20:47

Willow skrev:Jeg tager til Kina igen et halvt års tid her midt-august, har fået en praktikplads. Så bruger også tid på at planlægge det.


Ah, bare nysgerrig, men hvor i Kina er det? :)
- Skal selv derhen, et tidspunkt i oktober/september.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Willow » søn 12. jul 2015 09:18

Sylveon skrev:
Willow skrev:Jeg tager til Kina igen et halvt års tid her midt-august, har fået en praktikplads. Så bruger også tid på at planlægge det.


Ah, bare nysgerrig, men hvor i Kina er det? :)
- Skal selv derhen, et tidspunkt i oktober/september.


I Beijing :) hvor skal du hen, er det bare en turisttur? Og har du været i Kina før? :D (totalt bombardering ag spørgsmål)
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Sommeren er over os!

Indlægaf Sylveon » søn 12. jul 2015 11:40

Willow skrev:
Sylveon skrev:
Willow skrev:Jeg tager til Kina igen et halvt års tid her midt-august, har fået en praktikplads. Så bruger også tid på at planlægge det.


Ah, bare nysgerrig, men hvor i Kina er det? :)
- Skal selv derhen, et tidspunkt i oktober/september.


I Beijing :) hvor skal du hen, er det bare en turisttur? Og har du været i Kina før? :D (totalt bombardering ag spørgsmål)


Puuh, det var vist også i Beijing og derefer et sted i Hunan provinsen. Jeg er ikke selv med til at planlægge det, da det ikke er en turisttur, så kan ikke sige så meget. :p
Jeg skal derned med fire andre, for at repræsentere fædrelandet i en konkurrence. Jeg har heller ikke været i Kina før, så det bliver en oplevelse. :D

Så, hvis du har nogle råd til hvordan man skal begå sig derovre, må du meget gerne komme med dem. xD
(╯°□°)╯︵ ┻━┻


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster