VIRUS PÅ FACEBOOK

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

VIRUS PÅ FACEBOOK

Indlægaf Shadari » tors 20. aug 2015 15:37

Jer der har fb I har nok set alle de der profiler der sætter spam videoer i de forskellige grupper - jeg ved det er en virus man evt får ved at klikke på et af spam videoerne lige pt kører der 2 forskellige en hvor de skriver du kan f.eks få en iPad for 15kr og så trækker de et meget større beløb. Den anden er det der hvor der er en video de vil havde dig til at se ( pt en hvor de skriver der er en slem sygdom og et billed af en hånd hvor det skulle ligne en form for udslet - en af mine veninder kom til at klikke på den med såret ved et uheld men klikkede hurtigt ud af siden inden den blev loade - skal hun være bekymret ?

Oprette også dette emne da mange brugere bliver ramt af virussen i alle mulige grupper og skriver indlæg uden de selv ved det ...
Så jeg advarer jer lige samt hvis nogen har info om min veninde er ramt af virussen siden hun kom til at klikke på linket til videoen da hun trygede forkert - og lukkede med det samme siden ned inden den blev loaded
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster