Hvad hører du lige nu?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Oriolidae » lør 7. maj 2011 13:36

Det her emne er et must i ethvert forum!

Hvilket musiknummer hører du lige nu? læg eventuelt et youtube-link så du kan dele oplevelsen med os andre! ^_^

*

Lige nu hører jeg Safari Disco Club af det franske band Yelle. Det er simpelthen en rumperyster af de helt slemme!

EDIT FRA ANIMANGA.DK

Kære alle,

Jeg vil lige anmode jer om, at lige cheke hvorvidt ophavsretten er respekteret, før at i linker til et nummer.

Det ville gøre alting lidt nemmere for os at administrere!

Tusind tak!
Billede

Brugeravatar
Maldraedior
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Vejle

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Maldraedior » lør 7. maj 2011 13:48

Lige nu er jeg gået i nostalgi mode, så jeg hører Mike Oldfield. Playlisten tager godtnok over en dag at køre igennem, da jeg har ALT hvad han har lavet.

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Yondoloki » lør 7. maj 2011 14:45

Lader for det meste min playliste med al min musik gå på random shuffle, så lige nu er den havnet på Bryan Adams' Roomservice :P
Billede

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Silver » lør 7. maj 2011 16:54

' lige nu høre jeg Stronger fra Daft punk og kanye west :P

http://www.youtube.com/watch?v=3CgkWmKJLuE
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Kiwi » lør 7. maj 2011 18:53

Mike Oldfield er også fed nok, kan dog bedst lide hans poppede periode og specielt de numre hvor Maggie Reily synger.

Lige pt har jeg Agnes Obel på.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Oriolidae » lør 7. maj 2011 18:53

Cold Dust Girl (Gemini Club Remix) af Hey Champ. Perfekt til en lun forårsaften med åbne vinduer. O_O

Kiwi skrev:Lige pt har jeg Agnes Obel på.

Ah, Agnes Obels musik er så dejlig! Jeg skråler løs til hendes melodier når jeg skal vaske op el.lign. :P
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Kiwi » lør 7. maj 2011 20:13

Yeah, hendes musik er rigtig god at arbejde til ;-) Skal forhåbentlig ind og høre hende live inden koncerterne bliver alt for store, synes der er bedre atmosfære når der ikke er så ekstremt mange. Var f.eks. inde og høre Florence And The Machine i lille Vega først, og så et par måneder efter i store Vega. Den første koncert var uden tvivl den bedste.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Oriolidae » lør 7. maj 2011 20:21

Whirlpool (Damn Horns Remix) af Wanda Jackson.

Kiwi skrev:Yeah, hendes musik er rigtig god at arbejde til ;-) Skal forhåbentlig ind og høre hende live inden koncerterne bliver alt for store, synes der er bedre atmosfære når der ikke er så ekstremt mange. Var f.eks. inde og høre Florence And The Machine i lille Vega først, og så et par måneder efter i store Vega. Den første koncert var uden tvivl den bedste.

Jeg missede hende desværre da hun havde koncert i min omegn. Gah.

Til gengæld har jeg også set Florence + The Machine - det var dog på Roskilde Festival. Men jeg var helt oppe foran. 8D
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Kiwi » lør 7. maj 2011 22:19

Hvad syntes du om dem? Jeg kendte dem slet ikke før min søster inviterede mig med, fordi der var en veninde der havde meldt fra. De kom Lungs på da vi kørte derind, og jeg tænkte: "Jeg skal vidst have en STOR fadøl for at klare mig gennem aftenen". Men de var godt nok gode live, så gode at jeg tog med derind igen anden gang ;-)

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvad hører du lige nu?

Indlægaf Oriolidae » søn 8. maj 2011 02:26

Knobbers af Crookers. OMGIT'SSOAWESOMEIMAGONNASNAP. xD

Kiwi skrev:Hvad syntes du om dem? Jeg kendte dem slet ikke før min søster inviterede mig med, fordi der var en veninde der havde meldt fra. De kom Lungs på da vi kørte derind, og jeg tænkte: "Jeg skal vidst have en STOR fadøl for at klare mig gennem aftenen". Men de var godt nok gode live, så gode at jeg tog med derind igen anden gang ;-)

Jeg var i forvejen ret fascineret af Florence + The Machine før jeg mødte op til koncerten (stod og ventede foran scenen i halvanden time, bare for at høre hende live). Synes hendes musik er dejlig! Men min musiksmag er vidst også en anelse bred. ;)
Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster