nogle der samler på bjd dukker ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Shadari » tirs 22. sep 2015 14:59

har selv skaffet 3 indtil videre :3
er der andre samlere ?? =)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Tanerion » tirs 22. sep 2015 17:25

Har overvejet det et par gange men jeg synes jeg har rigelig mange hobbyer allerede :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Spreeunit » tirs 22. sep 2015 17:38

Ja jeg har stadig 4 stks i 3 forskellige størrelser, jeg har dog ikke plejet den hobby i en del år. Det er jo noget af en pengestøvsuger. Og hende jeg skulle have haft hobbyen med gik bort fra det. Så det meste ligger nede i en kælder indtil jeg får rodet med det igen en dag. Jeg er dog faktisk stadig glad for det jeg har, selvom det bare ligger der og keder sig "classic girl thing I suppose" ehehe :kys:
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Shadari » tirs 22. sep 2015 18:55

Spreeunit skrev:Ja jeg har stadig 4 stks i 3 forskellige størrelser, jeg har dog ikke plejet den hobby i en del år. Det er jo noget af en pengestøvsuger. Og hende jeg skulle have haft hobbyen med gik bort fra det. Så det meste ligger nede i en kælder indtil jeg får rodet med det igen en dag. Jeg er dog faktisk stadig glad for det jeg har, selvom det bare ligger der og keder sig "classic girl thing I suppose" ehehe :kys:

Hehe ok :)
Hvis du sælger noget sir' du bare til ;D :p
Har selv lige fået en dollzone Moon limitet edition yosd dukke og en minifee msd og luts SD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Spreeunit » tirs 22. sep 2015 19:27

Shadari skrev:
Spreeunit skrev:Ja jeg har stadig 4 stks i 3 forskellige størrelser, jeg har dog ikke plejet den hobby i en del år. Det er jo noget af en pengestøvsuger. Og hende jeg skulle have haft hobbyen med gik bort fra det. Så det meste ligger nede i en kælder indtil jeg får rodet med det igen en dag. Jeg er dog faktisk stadig glad for det jeg har, selvom det bare ligger der og keder sig "classic girl thing I suppose" ehehe :kys:

Hehe ok :)
Hvis du sælger noget sir' du bare til ;D :p
Har selv lige fået en dollzone Moon limitet edition yosd dukke og en minifee msd og luts SD


Den dag da Delf stoppede med de gamle modeller og det ser ikke ud til de nogen sinde kommer igen, der faldt min interessere for luts fuldstændig, Der er sikkert en forklaring på hvorfor de stoppede produktionen men det gider jeg ikke støve frem nu.

Jeg ville virkelig gerne have haft en Delf SOONY igen men akja :'(

Kunne dog måske godt finde på at få en minifee Model : Soo Dark Elf Sleeping,l alacarte active line på fairylands hjemmeside, men den tid den glæde når pengene er mange xD synes soo dark elf sleeping hovedet er flot *___*

det kan måske godt være den dag der var en slags meet up og med bjds og evt dolfies, kunne jeg godt overtales til lidt det ekstra jeg havde blev solgt. Da jeg foretrækker køber ser og rør ved det først, men altså ikke foreløbig :p

Af dukker har jeg også en Limited fra Dollsoom, En teenie gem. Og faktisk også en Eluts vampire head. De sælges jo heller ikke mere løst >_>
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: nogle der samler på bjd dukker ?

Indlægaf Shadari » tirs 22. sep 2015 19:46

Spreeunit skrev:
Shadari skrev:
Spreeunit skrev:Ja jeg har stadig 4 stks i 3 forskellige størrelser, jeg har dog ikke plejet den hobby i en del år. Det er jo noget af en pengestøvsuger. Og hende jeg skulle have haft hobbyen med gik bort fra det. Så det meste ligger nede i en kælder indtil jeg får rodet med det igen en dag. Jeg er dog faktisk stadig glad for det jeg har, selvom det bare ligger der og keder sig "classic girl thing I suppose" ehehe :kys:

Hehe ok :)
Hvis du sælger noget sir' du bare til ;D :p
Har selv lige fået en dollzone Moon limitet edition yosd dukke og en minifee msd og luts SD


Den dag da Delf stoppede med de gamle modeller og det ser ikke ud til de nogen sinde kommer igen, der faldt min interessere for luts fuldstændig, Der er sikkert en forklaring på hvorfor de stoppede produktionen men det gider jeg ikke støve frem nu.

Jeg ville virkelig gerne have haft en Delf SOONY igen men akja :'(

Kunne dog måske godt finde på at få en minifee Model : Soo Dark Elf Sleeping,l alacarte active line på fairylands hjemmeside, men den tid den glæde når pengene er mange xD synes soo dark elf sleeping hovedet er flot *___*

det kan måske godt være den dag der var en slags meet up og med bjds og evt dolfies, kunne jeg godt overtales til lidt det ekstra jeg havde blev solgt. Da jeg foretrækker køber ser og rør ved det først, men altså ikke foreløbig :p

Af dukker har jeg også en Limited fra Dollsoom, En teenie gem. Og faktisk også en Eluts vampire head. De sælges jo heller ikke mere løst >_>

Har du et vampire head ???! Må jeg se billed ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster