Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Shadari » tirs 1. dec 2015 18:02

Jeg har i 9'år :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Tanerion » tirs 1. dec 2015 18:12

Jeg begyndte at se anime i 80'erne men ved ikke om det tæller som at være fan siden jeg kunne lide al slags tegnefilm. Men på den anden side så kan jeg stadig lide al slags tegnefilm :engel:
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Shadari » tors 3. dec 2015 18:21

Tanerion skrev:Jeg begyndte at se anime i 80'erne men ved ikke om det tæller som at være fan siden jeg kunne lide al slags tegnefilm. Men på den anden side så kan jeg stadig lide al slags tegnefilm :engel:

Jeg har også været fan af tegnefilm så længe jeg kan huske men begyndte først at blive bidt af manga da jeg var 12 år e 21 nu
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Mathias » tors 31. dec 2015 12:29

Hmm ved det faktisk ikke.

Tror min første erfaring med anime var "Min Nabo Totoro" da den blev sendt på DR1 en sommer da jeg var meget lille. Kan huske jeg græd over den, så var nok fan eller ihvertfald interesseret i det allerede derfra.

Tror først det var med Dragon Ball mangaen udgivet på dansk af Carlsen jeg blev rigtig fan. I det var der reklamer for One Piece, så den købte jeg og så købte jeg lidt forskelligt.

Yu-Gi-Oh! siden jeg så det på DR1, D.N.Angel fordi det var en af de eneste jeg kunne finde, ikke at den er dårlig, nok bare ikke en jeg ville have valgt hvis jeg havde et større udvalg som barn.

Så for at svare på spørgsmålet, ehm, 12-14 år? Cirka? Måske?
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Shadari » tors 31. dec 2015 14:35

Mathias skrev:Hmm ved det faktisk ikke.

Tror min første erfaring med anime var "Min Nabo Totoro" da den blev sendt på DR1 en sommer da jeg var meget lille. Kan huske jeg græd over den, så var nok fan eller ihvertfald interesseret i det allerede derfra.

Tror først det var med Dragon Ball mangaen udgivet på dansk af Carlsen jeg blev rigtig fan. I det var der reklamer for One Piece, så den købte jeg og så købte jeg lidt forskelligt.

Yu-Gi-Oh! siden jeg så det på DR1, D.N.Angel fordi det var en af de eneste jeg kunne finde, ikke at den er dårlig, nok bare ikke en jeg ville have valgt hvis jeg havde et større udvalg som barn.

Så for at svare på spørgsmålet, ehm, 12-14 år? Cirka? Måske?

Og jeg ser synes 9 år var meget ! xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Mathias » tors 31. dec 2015 20:40

Shadari skrev:Og jeg ser synes 9 år var meget ! xD


Tja det er det da også, det er jo næsten halvdelen af dit liv :)

Er også 3 år ældre så det er cirka samme mængde tid :)

Medmindre vi tæller fra den sommer med Totoro :D
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

SilverBrother
Chibi
Chibi
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre 1. jan 2016 17:04

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf SilverBrother » fre 1. jan 2016 17:32

Hmmm altså jeg er vokset op med det i form af pokemon, digimon, dragon ball z og ginga nagareboshi gin, men jeg begyndte for alvor at se serier som 13 årig-ish, så jeg vil tro, en 11 år? :)

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf JoaCHIP » fre 1. jan 2016 18:20

Jeg så min første anime i '93, og det var helt klart dér det startede. Så jo, mange mange år nu.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf nielsm » fre 1. jan 2016 18:23

Det var hen mod slutningen af 2002 jeg så Neon Genesis Evangelion og Serial Experiments Lain, og siden der er alting kun blevet dårligere ;)

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvor længe har i været manga / anime fan ?

Indlægaf Gintoki » fre 1. jan 2016 18:42

Jeg har set en del anime da jeg var lille uden egentligt at tænke over det andet end at det var tegnefilm ligesom så meget andet.

Decideret at dyrke anime og bevidst gå efter div. japanske serier, begyndte jeg først på omkring 2009.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster