Hvad samler ud på?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Guldl0k » tirs 16. aug 2011 18:45

Yoite skrev:...jeg...samler...på...

ALT for mange ting^^"

Min veninde åbnede fx i den her uge, da hun var på besøg, en af mine skuffer og stirrede rædselsslagen på mig... "ej...ej...jamen...Yoite... jeg anede slet ik at det var så slemt" sagde hun og smågrinede chokeret lettere skræmt X'D lol... hun havde dermed lige fundet min gamle samling af klippekort og busbilletter lagt i orden og stabler^^" OH GOD WHY!?X'D lol

men jeg har fået smidt rigtig meget ud af mine samlinger... så man ik lige kan skimte det på overfladen *ond latter*... der er bare "lidt" rester tilbage hist og her... fx i den skuffe min veninde lige randomn kiggede i X'D... og den havde ovenikøbet været MEGET større... så syntes ik det var så slemt alligevel... men det sagde jeg ik lige til hende lol *_*


Jeg har en stak gamle klippekort jeg gerne vil donere så *_*
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Yoite » tirs 16. aug 2011 18:56

Guldl0k skrev:Jeg har en stak gamle klippekort jeg gerne vil donere så *_*


njooooh please don't!!!X'D lol :D ej tar ik imod nye >:) muhar *_*
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Yondoloki » tirs 16. aug 2011 18:57

udover manga og anime er jeg ikke den store samler... men jeg har en svaghed for orange ting, så det er vel også en samling? Det spænder i hvert fald over alt fra et æggeur, en bamse, sengetøj, terninger skåle, lidt af hvert :P
Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Spreeunit » ons 28. jan 2015 19:53

haha det er nok mere hvad har jeg samlet på og hvad vil jeg gerne vil samle på xD

det kan godt være jeg nok ubevidst samler på noget og et bud kunne være blyanter, selvom det går langsomt, har en underlig trangt til at købe dem når jeg ser nogle der er potentiale gode :D

hvad har jeg samlet på engang var feks asiatiske ting, selv der kom jeg ikke helt så langt. Og meget af det er blevet smidt ud de gange jeg har flyttet. Mistede et faktisk ret pænt Sake sæt, en stor vifte og parasol og en masse andet skrammel :P for nylig gik en kimonojakke tabt på grund af vandskade, det var lidt syndt -_-* men har dog stadig min kimono der vist nok skulle være af rigtig silke ^^ så den er jeg glad for overlevede;,
om jeg så genoptager at samle på asiatiske ting tror jeg ikke.
Var også igang med en Ookami merchandise og Studio Ghibli film. Dem burde jeg faktisk genoptage

Ellers ting jeg gerne vil samle på i fremtiden når budgetet er til det er:
Viking stuff *_*
Dragons!
Tengestuff!!
Artbooks!
**hosttingmedbadeænderhost**
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Shadari » ons 28. jan 2015 20:18

Dyre skeletter
Manga
Anime
Manga figurer
Anime/manga merch.
Insekter
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kisha
Chibi
Chibi
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 12. jan 2015 16:16

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Kisha » ons 28. jan 2015 20:45

Jeg samler på manga og figurer, men med figure går jeg op i at finde de billigste og bedste, begrænset hvad man har råd til som studerernde xD
Og så samler jeg på comic books, såsom power girl, supergirl Wonder woman og svamp thing, Elsker virkelig DC universe, de har nogle af de mest ironiske superhelt der er lavet nogensinde :D

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Gintoki » ons 28. jan 2015 23:50

Spreeunit skrev:**hosttingmedbadeænderhost**

;D

Du samler da allerede også på pensler. Syntes du har en del og får løbende flere til :P

Kisha skrev:Elsker virkelig DC universe, de har nogle af de mest ironiske superhelt der er lavet nogensinde :D

Får mig til at tænke på:
Billede
Super Slo Mo, Read Your Own Mind og Control Remote Control er mine favoritter :D
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Kisha
Chibi
Chibi
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 12. jan 2015 16:16

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Kisha » tors 29. jan 2015 11:25

Kisha skrev:Jeg samler på manga og figurer, men med figure går jeg op i at finde de billigste og bedste, begrænset hvad man har råd til som studerernde xD
Og så samler jeg på comic books, såsom power girl, supergirl Wonder woman og svamp thing, Elsker virkelig DC universe, de har nogle af de mest ironiske superhelt der er lavet nogensinde :D

Der skulle have stået Ikoniske

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf JoaCHIP » tors 29. jan 2015 13:44

Kisha skrev:
Kisha skrev:... de har nogle af de mest ironiske superhelt der er lavet nogensinde :D

Der skulle have stået Ikoniske

Hvis det virkeligt var "ironiske superhelte", så ville jeg blive ekstra nysgerrig! :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad samler ud på?

Indlægaf Mathias » tors 29. jan 2015 14:24

JoaCHIP skrev:
Kisha skrev:
Kisha skrev:... de har nogle af de mest ironiske superhelt der er lavet nogensinde :D

Der skulle have stået Ikoniske

Hvis det virkeligt var "ironiske superhelte", så ville jeg blive ekstra nysgerrig! :)

Får mig til at tænke på

I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster