Hvad laver du lige nu?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Manna » søn 12. feb 2017 12:11

Jeg har lige smidt en masse ting i kælderen, så der kan blive plads til min veninde i lejligheden. Så skal jeg bare ned og have lavet hende en nøgle <'3
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Tanerion » lør 18. feb 2017 02:36

Er lige kommet hjem fra 19 timer på arbejde og jeg fik ikke sovet før det så jeg har nu været oppe i 36 timer. jeg har dog ikke i sinde at få sovet lige med det samme fordi jeg kom hjem til en masse pakker med spil, manga og anime.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf SsjGogo » lør 18. feb 2017 10:33

Du lever et liv på kanten, Tan!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf JoaCHIP » lør 18. feb 2017 11:19

Send mere kaffe til færøerne! :D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Tanerion » lør 18. feb 2017 16:18

Jeg drikker ikke kaffe :p

SsjGogo skrev:Du lever et liv på kanten, Tan!

Ikke engang løgn. Jeg har jo et ret fysisk krævende job og efter ca halvanden time på arbejde følte jeg en skarp pine i skulderen der bare blev værre gennem dagen og gjorde det svært for mig at løfte armen (og jeg gjorde stort set ikke andet i går end at løfte ting). Jeg overvejede at stoppe flere gange og alle de andre på arbejdet var bekymrede og bad mig smutte hjem men jeg er bare så utrolig stædig.
Ved ca. 20-tiden (efter 14 timer) skulle jeg løfte en 50 kilos pakke op over hovedet da der lød et smæld i skulderen der gjorde så ondt at jeg troede den var færdig men i stedet fiksede det problemet. Nu kan jeg bevæge armen frit igen selvom den er lidt øm.

Det undrer mig hvorfor jeg altid skal presse mig selv til det yderste på arbejdet da jeg ellers er så afslappet og til tider doven her hjemme.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf SsjGogo » lør 18. feb 2017 18:16

Du er stadig ung - det kommer til at have sin pris, hvis ikke du passer på.

Slidgigt, diskusprolaps etc
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Tanerion » lør 18. feb 2017 19:57

SsjGogo skrev:Du er stadig ung - det kommer til at have sin pris, hvis ikke du passer på.

Slidgigt, diskusprolaps etc

Hvis det var en normal arbejdsdag ville jeg måske været stoppet men det var til dobbelt løn så jeg forsøgte at hænge i.
Og hvis arbejdsdagen 'kun' havde været de normale 16 timer hvor vi plejer at gøre arbejdet færdigt dagen efter ville jeg nok ikke været mødt op i dag hvis jeg stadig havde problemer.
Men jo selv om jeg indimellem er ret stædig og dumdristig så plejer jeg at tage det roligt eller stoppe når jeg får en skade.

Jeg har heldigvis også min fars gode gener og den side af familien en vant til hårdt arbejde gennem hele livet uden nogen særlige problemer (bortset fra skader selvfølgelig). Faktisk er der heller ikke nogen slags syge, skaldethed eller overvægt i hele hans familie så vidt jeg ved. Der er et par folk der er lidt nærsynede eller får grå hår i en lidt tidlig alder men det er stort set det hele.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf SsjGogo » søn 19. feb 2017 11:20

Jo, men vores livstil i 2017 er anderledes. Alene vores forbrug af digitale platforme pumper så meget kortisol og andet i kroppen, at vi er mere tilbøjelige at blive syge.

Kort fortalt, pas på dig selv! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Tanerion » søn 19. feb 2017 12:01

SsjGogo skrev:Alene vores forbrug af digitale platforme pumper så meget kortisol og andet i kroppen, at vi er mere tilbøjelige at blive syge.

Jomen jeg er ikke helt så afhængig af sociale medier som andre så det er ikke en særlig stor kortisol kilde for mig personlig og jeg er også en ret afslappet person så stress er heller ikke noget problem.
Jeg er også vigtig nok til at jeg kan tage fri når som helst og så længe jeg vil hvis jeg mener jeg har brug for det.
Det eneste problem jeg rigtig har er at jeg kan være stædig og lidt af en perfektionist så ting skal gøres og de skal gøres rigtigt.

Men tak for din bekymring :)
Jeg plejer at være god til at sige fra når det er nødvendigt men når der er så mange penge på spil skal der bare lidt mere til før jeg stopper.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Manna » tirs 28. feb 2017 15:31

Jeg har lige booket bil til vores USA tur, og pga. de svingende valutakurser har jeg sparet en pæn sum penge, ja jeg klager ikke :D Så er alt også bestilt og betalt, bortset fra vores entrébilletter til WWoHP, det er helt rart. Så skal der bare sparet penge op til mad og fornøjelser ;D
~Queen of the night~


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster