Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Indlægaf l.mathiasen » ons 17. jan 2018 13:35

Endnu en film til anime arrangementerne i Cinemaxx. Den første af Fate/Stay Night: Heaven's Feel filmene, der vist nok skal laves 3 af i alt. Det foregår i alle 3 Cinemaxx biografer i landet 27. februar kl. 18.30.
Her er en trailer:


Rin vil altid være best girl, og Saber har personlighed som en dør!
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Indlægaf Sneffe » ons 17. jan 2018 16:22

Jeg fandt ud af det i går og jeg skal helt sikker ind og se den med nogle venner :) Jeg sætter virkelig pris på at Cinemaxx viser nogle virkelig gode anime film. Jeg har allerede set Your Name hos dem og ved at de sender A Silent Voice en gang i næste uge som jeg også overvejer at se.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Indlægaf l.mathiasen » ons 17. jan 2018 17:02

Sneffe skrev: Jeg sætter virkelig pris på at Cinemaxx viser nogle virkelig gode anime film.

Det er nok mere rettighedshaverne du skal takke, som i sidste ende vel er et eller andet sony selskab, der køber sig en som en slags reklame. Derfor det også er en forestilling om tirsdagen, der sker nemlig ikke så meget i biograferne.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Indlægaf Sneffe » ons 17. jan 2018 18:58

l.mathiasen skrev:
Sneffe skrev: Jeg sætter virkelig pris på at Cinemaxx viser nogle virkelig gode anime film.

Det er nok mere rettighedshaverne du skal takke, som i sidste ende vel er et eller andet sony selskab, der køber sig en som en slags reklame. Derfor det også er en forestilling om tirsdagen, der sker nemlig ikke så meget i biograferne.


Ja det er nok der den ligger i virkeligheden. Men så vidt jeg ved er der ikke andre biografer, der viser dem :/

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Fate/Stay Night: Heaven's Feel i Cinemaxx

Indlægaf l.mathiasen » ons 17. jan 2018 21:15

Jeg så en på facebook der havde snakket med rettighedsfolkene fordi han synes godt de kunne vise A Silent Voice i Aalborg mener jeg det var. og så svaret at han kunne jo prøve at starte en underskriftsindsamling eller noget for at vise der var interesse. Hvilket da var et forfærdeligt svar. Men ja vi ser dem nok ikke i andre biografer end Cinemaxx foreløbig med sådan nogle kommunikationsfolk :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 55 gæster