Bronies

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Bronies

Indlægaf Tanerion » fre 7. feb 2014 02:23

Gintoki skrev:@Tanerion. Hvis du har et personligt problem med l.mathiasen, så tag det med ham over PM eller på chatten i stedet for her på forum tak.

Hvorfor siger du jeg har et problem med ham?

Jeg sagde at den kommentar i chatten var ret upassende og nævnte ikke engang noget navn så hvorfor er du efter mig?
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Bronies

Indlægaf Gintoki » fre 7. feb 2014 02:30

Tanerion skrev:
Gintoki skrev:@Tanerion. Hvis du har et personligt problem med l.mathiasen, så tag det med ham over PM eller på chatten i stedet for her på forum tak.

Hvorfor siger du jeg har et problem med ham?

Jeg sagde at den kommentar i chatten var ret upassende og nævnte ikke engang noget navn så hvorfor er du efter mig?

Jeg gider ikke diskutere det her med dig.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Bronies

Indlægaf SomethingPurple » fre 7. feb 2014 02:33

Tanerion skrev:
Gintoki skrev:@Tanerion. Hvis du har et personligt problem med l.mathiasen, så tag det med ham over PM eller på chatten i stedet for her på forum tak.

Hvorfor siger du jeg har et problem med ham?

Jeg sagde at den kommentar i chatten var ret upassende og nævnte ikke engang noget navn så hvorfor er du efter mig?


Tan nu stopper du en gang for alle med at fordreje og lyve om folks kommentarer og så poste om det på forum, hvis du har har et problem med noget folk siger, så kommenter det over for dem i den sammenhæng det sker, alt andet er mobning og bagvaskelse og det tolereres ikke her på animanga.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Bronies

Indlægaf Tanerion » fre 7. feb 2014 02:40

SomethingPurple skrev:Tan nu stopper du en gang for alle med at fordreje og lyve om folks kommentarer og så poste om det på forum, hvis du har har et problem med noget folk siger, så kommenter det over for dem i den sammenhæng det sker, alt andet er mobning og bagvaskelse og det tolereres ikke her på animanga.

Hvilken kommentar har jeg løjet om og/eller fordrejet?
Hvis du mener den på chatten så tog jeg altså et screenshot hvis der er nogen der vil have beviser.

Og nu du taler om mobning så må jeg sige at i hele tiden er på nakken af mig helt uprovokeret.

Jeg syntes den kommentar på chatten var upassende og jeg kan bevise at den er til.
Hvad har jeg præcis gjort forkert?

Og slet gerne de sidste par kommentarer når i har fundet ud af det da de ikke rigtig passer til brony tråden.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Bronies

Indlægaf SsjGogo » lør 8. feb 2014 15:20

Så stopper vi festen - ellers lukkes tråden.

Hvis I har nogle bestemte meninger om hinanden, så udveksl dem i privat regi.

At begynde et skænderi på baggrund af en 11-årig drengs selvmordsforsøg er usmagelig.

Jeg er ligeglad med beviser, chat eller noget tredje - det her er ikke stedet til det.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Bronies

Indlægaf Shadari » søn 9. feb 2014 19:23

Gogo har ret der kommer ikke noget godt ud af negative diskussioner :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Bronies

Indlægaf Shadari » fre 14. feb 2014 18:37

LiseR skrev:Some of us are Pegasisters! *slår med manken*

Haha kunne ikke lade være med at grine da jeg læste det xD
*vrinsker*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Bronies

Indlægaf Tanerion » lør 22. feb 2014 15:29

Kan meget godt lide Borderlands 2 og det bliver ikke værre af at det er spækket med MLP referencer.

Meeen jeg foretrækker The Last of Us.
Og se lige hvad jeg fandt i Left Behind DLCen:
Spoiler: vis
Farven stemmer endda :)
Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Bronies

Indlægaf Tanerion » ons 26. mar 2014 17:24



Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Bronies

Indlægaf Noah100 » tors 17. apr 2014 09:28

Godmorgen Danmark bringer åbenbart et tema om bronies idag. Jeg ved ikke lige hvad det handler om, ud over det men sidder nu og venter på genudsendelsen om lidt :)

Edit.
Jeg syndes faktisk at det var et okay indslag. Ikke noget banebrydende, men dem i studiet var ikke alt for "fanboy" så det virkede rimelig afslappet.


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster