Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » fre 22. feb 2019 01:01

Nemme udveje irriterer mig.
Var ved at vinde en hed debat med en amerikaner da han kalder mig en russisk bot og blocker mig. Ved ikke hvad han tror han opnåede med det. Ville tro det var lidt mere ydmygende at tabe til en bot.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » lør 13. apr 2019 18:01

Har haft lidt bøvl med møl her på det sidste. Det har nu næsten fikset sig selv ved at lokke en masse edderkopper til.
Foretrækker personligt edderkopperne men det er lige ved at det ikke er sjovt længere. Må se at få dem allesammen ud og rense og vaske huset grundigt i påskeferien.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » ons 24. apr 2019 17:07

Edderkopperne æder i det mindste ikke ens yndlings-trøje.
Og når man slår dem ihjel, så dør de. Det gør møl ikke. De kommer igen. Og igen, og igen. Og igen. Infinite re-spawn.

Møl kan seriøst rende mig et vist sted.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tors 25. apr 2019 02:09

JoaCHIP skrev:De kommer igen. Og igen, og igen. Og igen.

Selv katten var blevet træt af at dræbe dem. :3

JoaCHIP skrev:Edderkopperne æder i det mindste ikke ens yndlings-trøje.

Sjovt du skulle sige det. Min yndlings t-shirt var faldet ned under sengen og bag en stor æske fuld af film og tegneserier så jeg har ikke kunnet finde den de sidste par uger. Fandt den her i weekenden og det ser ud til at nogen møl har forsøgt at slå sig ned der men edderkopperne holdt skaden nede.
Den var dækket i spindelvæv som nemt kunne vaskes af men jeg fandt kun spor af 2 møl larver på den før jeg smed den i vask.

Har ryddet og vasket de fleste steder i huset og kun set 3 møl siden da hvilket er meget bedre end til tider at se 3-4 ad gangen som før. Har fri igen på Søndag og så er deres dage talte.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf kaas » tors 25. apr 2019 18:30

stemmetræning er svææææært :'( :'( :'(

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » man 29. apr 2019 21:54

Jeg har lige pt +48 timers afspadsering + jeg har endda valgt at få udbetalt 6. ferieuge, fordi jeg aner simpelthen ikke hvornår jeg skal holde fri :/ Det er noget pis at vi ikke må få dem udbetalt, men hvis nu manden og jeg finder på at vi vil flytte, så er det jo meget fint at kunne holde over en uges fri :kys: :kys:
~Queen of the night~


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster