Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Gintoki » lør 13. maj 2017 13:26

ReficulNatas skrev:Oh boy. Min arbejdsmængde er steget en del på det sidste, så jeg har fået lov til at få en lærling. Jeg vil gerne hjælpe dem der er under uddannelse, og det mindsker chancen for at vi ansætter en som der ikke respekterer min position i firmaet. Anyway, har nu haft to ude i praktik som er potentiel lærling. Mine chefer kan bedst lide den seneste... SOM IKKE HØRER EFTER HVAD JEG SIGER TIL HAM! Det er mig han skal arbejde under, jeg er den eneste som har uddannelsen, så det burde kraftedeme være mig som havde det sidste ord. Jeg skal ikke have en lærling som jeg ikke kan arbejde sammen med, så hellere være fucking fri!

Det skal du sige ligeud til dine chefer, at du ikke accepterer en hvilken som helst person som lærling, når det trods alt er dig der skal oplære personen.
På mit arbejde bliver jeg heldigvis spurgt af mine chefer hvad jeg syntes om de lærlinge vi får og om jeg vil acceptere dem, for de kommer også til at gå hos mig i perioder.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf ReficulNatas » søn 14. maj 2017 07:41

Gintoki skrev:Det skal du sige ligeud til dine chefer, at du ikke accepterer en hvilken som helst person som lærling, når det trods alt er dig der skal oplære personen.
På mit arbejde bliver jeg heldigvis spurgt af mine chefer hvad jeg syntes om de lærlinge vi får og om jeg vil acceptere dem, for de kommer også til at gå hos mig i perioder.


Det gjorde jeg også, og forklarede hvorfor. De mente at det var god konstruktiv kritik, så de forstod mig godt. Alt gik fint.
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf l.mathiasen » søn 14. maj 2017 12:51

Jeg var kommet op og gå halvlangt igen hver dag uden at mit knæ beklagede sig alt for meget, og så sagde anklen på det andet ben nej tak til mere, så de få skridt jeg kan gå nu er sådan i sneglefart.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf SsjGogo » ons 17. maj 2017 20:28

At en af mine venner valgte at begå selvmord i dag.

Forbandede depression!!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » ons 17. maj 2017 21:53

SsjGogo skrev:At en af mine venner valgte at begå selvmord i dag.

Forbandede depression!!

Sådan noget er altid trist at høre selv om jeg ikke kender vedkommende fordi med den rette hjælp kunne det måske have været anderledes.
Jeg kender selv to der har forsøgt at begå selvmord af samme grund og de har det begge to meget bedre nu men det er desværre sådan at folk ofte ikke får nogen hjælp før det kommer så vidt.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » man 5. jun 2017 19:11

Hvordan kan internettet være så langsomt i soveværelset i forhold til stuen, så stor er vores 2-værelses altså heller ikke lille router xD Det tager jo næsten lige så langt tid at loade den video jeg vil se som det tager at se den.. Så bliver det en meget lang aften :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Gintoki » tirs 6. jun 2017 17:26

Manna skrev:Hvordan kan internettet være så langsomt i soveværelset i forhold til stuen, så stor er vores 2-værelses altså heller ikke lille router xD Det tager jo næsten lige så langt tid at loade den video jeg vil se som det tager at se den.. Så bliver det en meget lang aften :D

Hvis den har meget dårlig forbindelse, så kan hastigheden godt blive påvirket af det. Hvis væggen mellem dit soveværelse og stuen er i beton (har jeg faktisk hvor jeg bor) så kan det give problemer. Protip: lad være med at placere din trådløse router op under loftet, især hvis du bor i betonbyggeri, læg den hellere på en hylde på en reol eller i et skab (ikke metalskab)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » ons 8. nov 2017 07:35

:'(
Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » ons 8. nov 2017 23:10

En slags omvendt big bang? :D

Dommiidag er kommet.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tors 9. nov 2017 00:02

Jeg brugte det meget og mødte mange flinke og kreative mennesker der. Håber Nintendo kommer med noget lignende enten til Switch eller en fremtidig platform.



Link til billede fordi det er hulens stort: https://i.miiverse.nintendo.net/thank_you.png
zoom ind.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster