Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Mathias » fre 22. jul 2016 09:05

Lopper.

Siden jeg har givet mine katte loppekur forsøger lopperne at æde mig istedet.

GET OUTTA HERE.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » fre 23. sep 2016 22:34

At jeg ikke lige kan trylle 700.000,- frem, jeg vil så gerne forkæle min veninde med en lejlighed, men 1.500,- er bare ikke helt nok ;D

Also at mit arbejde so far kun er fast t.o.m. december '16, det er jo ikke til at regne med..
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » søn 25. sep 2016 02:33

At der ikke er flere timer pr døgn. Har ikke tid til noget som helst.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf SsjGogo » lør 1. okt 2016 22:12

Nu skal vi ikke diskutere for meget geopolitik på Animanga - men det irritere mig, nærmere gør mig trist, at vi i 2016 er så langt væk fra fred og tolerance.

Billeder fra sønderskudte hospitaler i Aleppo, Syrien - døde børnelig. Hvad fanden går der af mennesker.

Håber næsten en fyr ved navn Noah er ved at bygge en kajak til sig selv. Vi trænger til en rengøring.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tirs 4. okt 2016 21:33

Det irriterer mig altid at høre om Kotaku og hvor uprofessionelle de ofte er. Har ikke givet dem ét enkelt klik i årevis.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » fre 7. okt 2016 08:17

Jeg oplever generelt smerter i lænd/hofter den første dag af min menstruation. Kombineret med en lang arbejdsdag + efterfølgende møde med elendige stole gør så at jeg ikke kan finde en stilling der ikke gør ondt. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem i går var at spise 4 piller, smide mig på sengen og klaske en varmepude på ryggen. Det hjalp ikke, så da vi skulle spise måtte jeg forsøge at finde den mindst ømme siddeposition og spise så hurtigt som muligt, så jeg kunne ligge mig ind i sengen, og prøve på at bide smerten i mig både når jeg skulle ned at ligge og vende mig rundt.
Her til morgen er det ikke blevet bedre, så jeg har spist 4 piller mere og sat heat pad stickers på blusen op og ned af ryggen. Så må vi se hvor længe jeg overlever dagen i vuggestuen -_-

UPDATE: Jeg overlevede de 3 timer på arbejde, nåede forbi lægen der siger at det ikke er noget alvorligt, og at jeg kun skal spise 4 panodil om dagen.
Pillerne hjælper ikke, jeg har købt voltaren-creme der heller ikke virker, jeg har brugt varmepuder og holdt mig i ro. Jeg kan ikke sidde på en stol, jeg kan ikke gå længere strækninger, jeg kan ikke selv tage strømper på og det er et helvede at gå på wc.. Men nej nej, intet stærkere muskelafslappende til mig, nej nej da. Jeg skal bare til fys og træne det væk!
Jeg bliver nok nødt til at melde mig syg, og jeg hader det. Jeg har ikke haft en sygedag i evigheder, og så skal min ryg pludselig til at gøre vrøvl -_-
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » fre 9. dec 2016 00:58

https://www.theguardian.com/science/201 ... -evolution

Mere bevis på at dinosaurer havde fjer :sur:
Dette her hjalp heller ikke: http://time.com/4402698/dinosaurs-coo-pigeon-roar/

Hvorfor skal videnskaben altid ødelægge alt?
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » fre 9. dec 2016 14:44

Tanerion skrev:Hvorfor skal videnskaben altid ødelægge alt?

Vi har xkcd til at gøre det godt igen:

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf nielsm » fre 9. dec 2016 16:31

Jeg kan heller ikke se hvad problemet er? Dinoerne uddøde ikke, de blev bare mindre og lærte at flyve.

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » fre 9. dec 2016 16:35

nielsm skrev:Jeg kan heller ikke se hvad problemet er?

Du er heller ikke upartisk.
Spoiler: vis
Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster