Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Gintoki » ons 20. jul 2016 07:34

Jeg tror det skyldtes antallet af ansøgere til den pågældende uddannelse. Jo flere ansøger der er ift. pladser, des mere skal de sortere i folk og det gør de så ved at putte flere krav på. Når der så ikke er flere meningsfulde krav de kan stille, så kommer der krav på der giver mindre mening.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Mathias » tors 21. jul 2016 05:35

Så en episode af Pokemon og fandt ud af at Sylveon har prehensile bows...and that really creeped me out.

Billede

Gosh darn it Japan, why does everything have to be tentacles?!

OG HVOR KOMMER AL DEN EKSTRA LÆNGDE FRA?!
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » lør 18. feb 2017 16:29

Jeg resettede routeren og trykkede F5 her på siden før routeren var helt klar.
Det undrer mig at jeg læste "server not found" med Dansk accent :D
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » tirs 20. jun 2017 03:37

Tog en lur efter arbejde og vågnede til en kæmpestor pizza nede på køkkenbordet med kun ét manglende stykke. Ved ikke hvor den kom fra men dørene til mit hus er altid åbne når jeg er hjemme så hvem som helst kan være kommet med den. Den er mindst 5 gange større end nogen pizza jeg nogensinde har købt så jeg løsnede bare bæltepændet og gik langsomt i gang så jeg forhåbentlig bliver færdig med den i dag :nom:
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrede mig i det øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 20. jun 2017 11:32

Mathias skrev:Gosh darn it Japan, why does everything have to be tentacles?!


Og det er ikke engang løgn. Her er et af de første billeder jeg tog i Japan:

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » søn 6. aug 2017 01:55

En sikring røg her i huset mens jeg talte i telefon med en kammerat. Jeg fortalte ham at jeg ikke havde flere og han bad mig endelig ikke smutte ud og købe nogen fordi han havde nogen liggende som han havde fundet i resterne af et nedbrændt hus.
Nu er sikringen så på plads mens jeg undrer mig over hvorfor det der hus brændte ned...
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Manna » tirs 8. aug 2017 22:13

Tanerion skrev:En sikring røg her i huset mens jeg talte i telefon med en kammerat. Jeg fortalte ham at jeg ikke havde flere og han bad mig endelig ikke smutte ud og købe nogen fordi han havde nogen liggende som han havde fundet i resterne af et nedbrændt hus.
Nu er sikringen så på plads mens jeg undrer mig over hvorfor det der hus brændte ned...

Jamen hvad skulle man dog ellers i et nedbrændt hus hvis ikke man skulle lede efter overlevende sikringer ;D

Jeg har været ved at overveje at de småpenge vi havde i en krukke nok ikke blev til store penge af bare at stå der. Så jeg har kigget rundt hos diverse banker, og kan konstatere at de fleste har en renteprocent på 0. Jamen så står de penge da lige så godt på gulvet i stuen :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » ons 9. aug 2017 01:09

Manna skrev:Jamen så står de penge da lige så godt på gulvet i stuen :D

Jeg har et stort bundt sedler i et pengeclip. De bliver stort set kun brugt til at få mig at se ud som en high roller 8)
Havde oprindeligt lagt 500 kroner til side til nødbrug men det blev en vane at lægge en seddel til når jeg indimellem havde en til overs og det er efterhånden blevet til ret mange penge.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » ons 9. aug 2017 13:22

Sig mig, er det her et tilfælde?

Billede

Tanerion skrev:Nu er sikringen så på plads mens jeg undrer mig over hvorfor det der hus brændte ned...

Ikke just betryggende! :D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » ons 16. aug 2017 20:23

Det undrer mig lidt hvordan jeg kan holde rede på alle de kabler, adaptere, capture cards, splittere, switchere og convertere jeg har sat til mit TV.
Det er også ret utroligt at der stadig er indgange, udgange og USB porte på det TV som jeg endnu ikke har brugt.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 46 gæster