Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » tors 17. aug 2017 13:25

Tanerion skrev:Det undrer mig lidt hvordan jeg kan holde rede på alle de kabler, adaptere, capture cards, splittere, switchere og convertere jeg har sat til mit TV.
Det er også ret utroligt at der stadig er indgange, udgange og USB porte på det TV som jeg endnu ikke har brugt.

Ser din stue også sådan her ud? For det gør min stort set.

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » tors 17. aug 2017 14:02

Stuen er helt clean. Det er TV'et i soveværelset jeg taler om.
Rent ledning og hardwaremæssigt ser det ikke så rodet ud da jeg er god til at holde alt det skjult men der er da nogen stakker med spil, film, manga, magasiner og cd'er hist og her og en Rarity plush og en Super Sonico figur midt i rodet.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » søn 27. aug 2017 13:19

Sony Rolly vs. Gundam "Haro" robot...

Billede

Billede

Tilfælde?
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » man 11. sep 2017 22:33

Jeg undrer mig over om jeg ikke måske skulle læse flere vestlige tegneserier.
Fik denne her i går og den er ret underholdende:

Billede

Billede

Billede

Så dejligt cheesy. Elsker det <3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 12. sep 2017 14:41

Ha ha, ja den er godt nok cheesy. Ikke just kompliceret at følge med i. ;D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » tirs 12. sep 2017 15:57

JoaCHIP skrev:Ha ha, ja den er godt nok cheesy. Ikke just kompliceret at følge med i. ;D

Amerikanske tegneserier bliver ikke komplicerede før mange år senere når serien har været gennem en masse forfattere og spinoffs og der er kommet hundredevis af karakterer til som man forventes at kende.

Dette her er første nummer i serien og lige nu er det mere som en magical girl historie som er ligetil og med lidt humor her og der.
Den lille og klodsede hovedperson fik endda sine kræfter ved et uheld i stedet for hendes rødhårede veninde der oprindelig skulle have dem.
Klassisk magical girl :D

Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf SsjGogo » tirs 12. sep 2017 19:15

Nu skal man heller ikke forveksle amerikanske tegneserier med dc, Marvel og deslige.

Der er mange spændende amerikanske tegneserier, og Frank Miller har bl.a. lavet ret fede ting. (Selvom han også har arbejdet for de ovennævnte selskaber)


Og så er der mange europæere, der mere eller mindre dannede skole ift mangakaerne i Japan.

Så vi kan også lidt i vesten :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 12. sep 2017 22:45

De belgiske og franske kender jeg, og der er rigtigt mange af dem der er fantastiske.

De amerikanske har jeg ikke læst hele så mange af (tegnestilen fik mig til at tøve med at kaste mig ud i dem), men jo, Frank Miller er nice. Og Will Eisner.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » ons 13. sep 2017 00:07

De fleste tegneserier jeg har læst her fra vesten er enten Disney, sci-fi/fantasy og så de Belgiske og Franske som man jo gør her i Norden :)
Bortset fra de Amerikanske serier man kunne finde i Heavy Metal Magazine har jeg mest læst deres D-list superhelte og indie tegneserier. Læste lidt Marvel midt i 90erne men ikke det helt store. Er bestemt ikke glad for moderne Marvel og den eneste af deres nyere serier det lyder som om jeg måske kunne være interesseret i er U.S. Avengers.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Gintoki » ons 4. okt 2017 20:36

Af amerikanske tegneserieskabere kan jeg anbefale Don Rosa, ja anders and tegneren, han har også lavet andet end anders and, f.eks pertwillaby papers. Jeg er ret vild med hans højt detalerede tegnestil :) Nåja, så er der også Randall Munroe, manden bag XKCD :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster