Kæledyr

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf Noah100 » man 5. sep 2011 21:57

Så må det være min tur til at introducere flokken
Først er der min hund Noah (der af mit bruger navn) han er en 6år gammel raceren Norsk buhund.
Billede
Så har jeg 2 katte. Først er Jolly, som vores gamle hund fandt en nat og bar med ind, han var så lille at han næsten kun havede åbnet øjnene og måtte derfor flaskes op med mælkeerstatning. Nu er han blevet en rigtig djævel, der driller både mennesker og hund og tigger ved bordet, når vi spiser aftensmad. Han opføre sig næsten mere som en hund end en kat. Han hjælper også altid med at gå tir med hunden
Billede
Så er der Kæmpe Katten Killing (Rigtige navn: Cæsar). Han blev som killing indleveret til aflivning, ved den dyreklinik jeg var i praktik og da vi netop havede mistet vores 12år gamle kat og var på udkig efter en ny rød, måtte han jo med hjem
Billede
Sidst og mindst ;) er mine 2 deguer: Sebastian og Gilbert. De er ikke helt tamme endnu, men jeg arbejder på sagen
Billede
Ud over de nu levende har vi haft: 1 hund, 2 katte, 30 ørkenrotter, 4 marsvin, 2 kaniner og 2 hamstre :3

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Kæledyr

Indlægaf Guldl0k » man 5. sep 2011 22:14

Zarsu skrev:
Hun havde også en bror, ved navn Cookie, men han har desværre ikke været hjemme i over et år. Hvilket som regel betyder at katten er blevet kørt ned, da mine forældre bor på landet †



Sandsynligheden er stor, men min første kæreste have også en kat, der også pludselig forsvandt. Han boede også ude på landet, og efter et godt stykke tid hvor Pellemis ikke havde været hjemme, anskaffede de sig en ny en, og pludselig kom Pellemis tilbage efter like .. et år eller sådan noget ! O.o
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kæledyr

Indlægaf Shadari » fre 23. maj 2014 19:15

H
Senest rettet af Shadari tirs 9. feb 2016 20:51, rettet i alt 2 gange.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf nielsm » tirs 9. feb 2016 20:35

Hov, der var jo sådan en tråd her! *grave grave og strø lidt hortensia-blade ud*

Billede

Billede

Pion oven på, og Putni nede i buret. Begge er nymfeparakit hanner, og begge samme alder, klækket omkring april-maj 2015.

Putni har kun boet her i lidt over 2 uger, og han er stadig meget bange for mine hænder, så det er ikke helt sikkert at lukke ham ud endnu. Pion har jeg haft fra han var kun ca. en måned gammel, han er meget tam og elsker at blive nusset i hovedet og på halsen.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kæledyr

Indlægaf Shadari » tirs 9. feb 2016 20:50

G
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kæledyr

Indlægaf Tanerion » tirs 9. feb 2016 21:31

nielsm skrev:Hov, der var jo sådan en tråd her!

Nåja.
Lige stedet at poste et veltimet foto af min kat :D

Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf JoaCHIP » ons 10. feb 2016 00:28

Haha det kattebillede er som om den siger "AAAAH don't look at me!"
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf nielsm » ons 10. feb 2016 18:34



Putni fik lov at komme ud i dag.
Videoen her viser hvorledes Putni var meget forvirret over hvorfor den ene væg i buret pludselig ikke længere var til at klatre på.

Senere lykkedes det ham dog at finde ud, efter Pion havde fundet hele vejen ind i Putnis bur, og var begyndt at spise af hans mad.

Desværre er de ikke helt gode venner på alle punkter...

Billede

Pion vil rigtig gerne nusse med Putni, men Putni vil ikke nusses. Så der kom noget banken næb sammen og hvæsen. Pion til venstre og Putni til højre.

Efter 1½ times tid var jeg nødt til at lukke fuglene inde igen. Putni måtte jeg desværre fange med et net i denne omgang. Han kom dog ikke til skade.

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kæledyr

Indlægaf Tanerion » tors 11. feb 2016 17:44

JoaCHIP skrev:Haha det kattebillede er som om den siger "AAAAH don't look at me!"

Det var lige netop noget i den retning jeg tænkte da jeg så billedet selv.
Hvis nogen undrer sig over hvad hun gør på billedet så var hun bare træt og gabte lige da hun fik øje på kameraet over hende.
Billedet vender også på hovedet.

Og hvis nogen undrer sig over den tilstand den stol er i så er det fordi det er hendes stol og hun gør som hun vil med den :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf nielsm » lør 13. feb 2016 10:44

Pion fik et godt bad i dag.

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster