Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Dbluver
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: søn 6. jan 2013 20:57
Køn: Kvinde
Geografisk sted: her ;D

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Dbluver » tirs 26. feb 2013 17:18

bare rolig, det lyder ikke forkert i mine øre ^^
har ellers ikke nogen at følges med så vil meget gerne (:

Kan godt forstå det, da det er lidt sjovere :)

Brugeravatar
Kirito
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: man 14. jan 2013 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: Viborg

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Kirito » tirs 26. feb 2013 22:36

Dbluver skrev:bare rolig, det lyder ikke forkert i mine øre ^^
har ellers ikke nogen at følges med så vil meget gerne (:

Kan godt forstå det, da det er lidt sjovere :)



Ok så følges vi :$ , Flere herfra (Animanga) må godt komme med i vores lille gruppe :engel:
(Ɔ ˘⌣˘) (˘⌣˘ C)
┌( ಠ_ಠ)┘
(づ。◕‿‿◕。)づ
(• ε •)

Brugeravatar
Dbluver
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: søn 6. jan 2013 20:57
Køn: Kvinde
Geografisk sted: her ;D

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Dbluver » ons 27. feb 2013 18:13

Det kan de sagtens gøre ^^
Fedt med flere :D

Brugeravatar
WarBrick
Chibi
Chibi
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 17. jun 2013 03:01
Køn: Mand
Geografisk sted: Copenhagen, Denmark

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf WarBrick » søn 30. jun 2013 00:32

Hej, jeg bor i nærheden af Kph, jeg bor på en krisecenter, så må desværre ikke sige hvor det lige præcis er, men jeg er lige flyttet hertil fra Fredensborg (nordsjælland) og ville gerne mødes med mennesker der tegner og/eller spiller musik.

Mere om mig: viewtopic.php?t=2376


I må også meget gerne skrive på min skype, som i får hvis i skriver lige en besked til mig!

^.^
Kktnxbye,

WarBrick ^.^

MissBehavenGaming
Jonin
Jonin
Indlæg: 259
Tilmeldt: man 29. jul 2013 16:37
Køn: Kvinde

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf MissBehavenGaming » fre 2. aug 2013 14:42

Mange dårlige erfaringer med mennesker har gjort mig utroligt sky for omverdenen, men vil gerne snakke hvis der er nogen der har lyst? ^_^
Det kunne jo være der var nogen her inde der kunne bevise at ikke alle mennesker er slemme :3

Brugeravatar
Ahmed
Chibi
Chibi
Indlæg: 17
Tilmeldt: ons 21. aug 2013 14:54
Køn: Mand

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Ahmed » ons 21. aug 2013 23:22

Er du ensom? Har du brug for en åben og en accepterende ven? Bor du i kbh og omegn? Så jeg måske lige den rette for dig! :D

Jeg søger mennesker der har den samme interesse som mig, nemlig Anime! Jeg kunne godt tænke mig at finde en rar person som jeg kan hænge ud med og bare være sammen med. Vi behøver ikke at snakke anime hele tiden, vi kunne også lave almindelig ting som at gå en tur i parken og jeg ved ikke hvad. Den eneste krav er at du er på min alder og det gør enlig ikke noget hvis du er et år yngre eller to. For min skyld kan du være tyk eller tynd, nørd eller ej, dreng eller pige det er fuldstændig lige meget så længe du vægter et venskab og er villig til at arbejde for det, vil jeg altid være der for dig! :$

Hvis det er muligt må min fremtidige buddy snart gerne skrive, for jeg vil vildt gerne ind til Genki 2013. Har aldrig været til en convention før så det vil være kæmpe stort for mig!! xD

Hvis du er interesseret, kan du læse lidt om min personlighed her:http://www.animanga.dk/forum/viewtopic.php?f=13&t=3008

Desuden er dette tilbudet altid åbent uanset hvor gammel denne indlæg bliver! :o

Brugeravatar
Django
Chibi
Chibi
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs 6. aug 2013 19:18
Køn: Mand
Geografisk sted: WestSealand
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Django » man 30. sep 2013 00:52

"Friendship... Friendship?! Again!?.."- Mortal Kombat

Så skulle jeg da også prøve det her af!
Jeg tror jeg vil starte med at fortælle hvorfor jeg kom ind på Animanga.

Det er ikke fordi jeg primært ser en masse anime. Men jeg læser da lidt mangaer, og kan godt lide lidt japansk ind imellem (Spare skam sammen til et trip med en kammerat og nyder en god omgang Running Sushi.), samt gamer lidt japanske spil ind imellem.
Men meldte mig mest ind fordi jeg gerne ville møde folk i samme båd som mig. Ikke nødvendigvis "obsession", men blot har interessen for alt hvad der er inde for den "geeky" kultur, eller måske bare godt kan lide et godt slag i et spil eller fem! Håber det ikke var alt for knudret ;P
By the way! Blev en smule skuffet over manglen af folk på chatten... Come on peeps! ;D

Other stuffs!
Er 23 år gammel. Jeg er igang med pædagogstudiet, og mangler lige 1½ år endnu. Bor i min studielejlighed på sjælland, og har et fedt mellemnavn der kradser i halsen. Jeg er 176 høj og bruger størrelse 43-44 sko, samt størrelse medium eller small i tøj.
Ret udadvendt og snak saglig når det gælder.
Jeg kan lide gode gåture, biograffilm og stort set alt slags musik. Spiller gerne en serenade på guitar, if that helps! :3
Lets make like a tree and get outta here.
Billede

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Chuchu » man 30. sep 2013 13:19

Django skrev:[i]Spare skam sammen til et trip med en kammerat og nyder en god omgang Running Sushi.)


Får mig til at tænke på at det kunne være hygge at samle nogle folk til en omgang running sushi (Y) - jeg har bare ingen sushi buddies xD der er alt for mange der ikke kan lide det, haha.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » man 30. sep 2013 15:15

Chuchu skrev:
Django skrev:[i]Spare skam sammen til et trip med en kammerat og nyder en god omgang Running Sushi.)


Får mig til at tænke på at det kunne være hygge at samle nogle folk til en omgang running sushi (Y) - jeg har bare ingen sushi buddies xD der er alt for mange der ikke kan lide det, haha.


Vi har haft en Animanga Running Sushi aften, hvilket var super hyggeligt.

Vi var nok en 12-13 personer afsted, med efterfølgende drinks på en bar.

Mega hyggeligt!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Chuchu » man 30. sep 2013 15:57

SsjGogo skrev:Vi har haft en Animanga Running Sushi aften, hvilket var super hyggeligt.

Vi var nok en 12-13 personer afsted, med efterfølgende drinks på en bar.

Mega hyggeligt!


Det lyder skam også mega hygge! :)


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster