Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » søn 4. sep 2011 16:44

Ok - jeg ved, at de fleste af jer tænker - WTF?! - er ham Gogo nu blevet helt skør, men giv mig en chance til at forklare.

Jeg har gennem denne side, nogle forskellige events og andre diverse tiltag mødt nogle rigtig fine mennesker. Mennesker som er brugere på denne side, som besidder nogle fantastiske kvaliteter, men som - desværre - er meget ensomme.

Hvorfor kan så søde og intelligente mennesker være ensomme, spurgte jeg mig selv. Mange har været udstødt af "samfundet" grundet deres alternative holdninger - herunder været mobbet eller ekskluderet af fællesskabet.

Ensomhed blev derved den naturlige konsekvens! Men ikke nødvendigvis en skæbne - tænkte jeg!

Derfor tænkte jeg, at vi her på Animanga.dk - kunne lave en lille dating/friendship (og ja - det er engelsk - men det lyder sejere)-annonce side. Her kan folk - der har lyst - smide par ord om sig selv og derved muligvis mødes med ligesidende. Hvem ved, hvad det kan føre til!

Jeg ved, at det er grænseoverskridende - men hvem ikke vover....

Og lad mig tilføje - blot fordi man skriver her, betyder det ikke, at man er ensom eller andet, der kunne sidestilles med noget negativt. Nogle har måske også bare lyst til, at mødes og diskutere j-pop relaterede ting. :)

Mulighederne er mange!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Vonkejser » søn 4. sep 2011 17:07

Hej ^^
Jeg vil godt mødes med en på ca. min egnen alder ( er lige glad med kønnet), det eneste krav jeg har er at jeg ikke kender personen iforevejen. @_@

Her er min introduktion om hvem jeg er:
viewtopic.php?f=13&t=169&p=2128#p2128

Det jeg vil tilbyde er at mødes med en over noget sushi inde på Amager ( jeg skal nok betalle. ^^ ). : D
Senest rettet af Vonkejser tors 8. sep 2011 19:34, rettet i alt 1 gang.
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » søn 4. sep 2011 17:11

Dejligt, at der er nogen, der tog "det første skridt" :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Silver » søn 4. sep 2011 18:00

' jeg syns det en rigtig fed ide du har lavet gogo ! :D

jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen dejlige skøre mennesker fra fyn af , da alle jeg kender bor over på den grimme lille ø ved siden af :p
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » søn 4. sep 2011 19:57

En del af jer har allerede mødt mig - men jeg kunne personligt tænke mig, at møde - rettere samle - en gruppe mennesker, som vil gide deltage i et japansk populær kultur debatklub.

Helt konkret skulle vi mødes hver måned - med aftalt tema - og så debattere det.

En "AniManga loge" if you will på tværs af køn og alder.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Oriolidae » søn 4. sep 2011 21:58

Sikke et najz initiativ! Kommer dog ikke til at deltage aktivt i det i de næste tre måneder, da jeg bliver isoleret på en ø det meste af tiden. :$ :$ Vonkejser's sushi på Amager lød ellers slet slet ikke ringe. :D :D :D
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf CAPTAIN N » søn 4. sep 2011 22:15

SsjGogo skrev:En del af jer har allerede mødt mig - men jeg kunne personligt tænke mig, at møde - rettere samle - en gruppe mennesker, som vil gide deltage i et japansk populær kultur debatklub.


I såfald ville jeg foreslå Valby Kulturhus.

Eller vi kunne lave nogle andre små arrangementer/møder som små biograf ture, Tivoli ture, strøget, eller bare rende rundt i et center og vindues kigge.
Alle ovennævnte er meget sjovere når man har nogle andre at gøre det med.

Eller hvis nogen melder sig friveligt kunne man jo holde en lille nørde weekend hos en anden bruger


Men som de andre siger. Godt initiativ, Det at mødes med ligesindede er jo ikke altid lige let i vores kultur.
Billede

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf ILoveCake » man 5. sep 2011 20:16

Det lyder som en rigtig god ide ^_^ Kunne også godt tænke mig at stifte nye bekendtskaber ^_^
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Vonkejser » man 5. sep 2011 20:36

Oriolidae skrev:Vonkejser's sushi på Amager lød ellers slet slet ikke ringe. :D :D :D

Er det en hentydning? @_@
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » tors 8. sep 2011 18:36

Synes at der blev stille her. I skal komme ud af busken. Vi bider ikke!
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster