iPhone 4 eller HTC Desire

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf Noah100 » man 5. sep 2011 21:29

Jeg har besluttet at min Nokia xpressMusic skal skiftets ud, da den er begyndt at nægte at gå på nettet, og bare genstarter spontant ._.
Men jeg kan ikke beslutte mig for om jeg vil have en iPhone 4 eller HTC Desire, så kunne godt tænke mig at høre fra nogle folk med erfaring i disse telefoner,og hvad andre evt. ville vælge ???

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Re: iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf RuneU » tirs 6. sep 2011 08:45

Jeg købte en HTC Desire S før sommerferien.
Det er min første smartphone og den gør alt det jeg har brug lige som den skal.
Jeg må indrømme jeg er en "let" bruger, idet jeg mest bare bruger den som telefon og til SMS, og så er jeg meget glad for at den synker kalender, kontakter og mail med min gmail.

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf CAPTAIN N » tirs 6. sep 2011 10:17

Går der ikke rygter om en iPhone 5 inden for nogle få måneder?
Det er den jeg ihvertfald venter på før jeg udskifter mine telefon
Billede

Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

Re: iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf LightningEagle » tirs 6. sep 2011 10:28

Jeg har en iPhone 4, hvilken jeg har været godt tilfreds med. Den fungerer som den skal, den fylder ikke for meget i lommen og jeg synes de få knapper, den har, sidder godt placeret samt touch-interface fungerer glimrende.

Den er dog ikke 100% fryd og gammen...
Et par vigtige punkter at vurdere når du overvejer at vælge mellem et Android-system og iPhone:
* Kunne du se dig selv lave apps/programmer til din telefon? - Hvis ja, ville jeg give +1 til Android, da det så vidt jeg ved er langt nemmere at komme i gang med at udvikle til den.
* Har du en Macbook/apple-computer i forvejen? Hvis du allerede kører en Macbook ell. lign. så er iPhone jo et optimalt valg. De to vil sikkert være bedre venner en Android ville.
* Bruger du iTunes? iPhone synkroniserer med computeren gennem iTunes, hvilket jeg personligt hader den for, og derfor sync'er jeg den så godt som aldrig.

... kan ikke lige komme på flere punkter i skrivende stund.

Hvis jeg skulle foretage valget nu, havde jeg nok valgt et Android-system frem for iPhone med baggrund i muligheden for nemmere at komme til at lave apps. Dermed ikke sagt at jeg ikke er glad for min iPhone, for det er jeg da. Den løser en masse hverdagsproblemer ganske elegant og den er bedre end den 3510i jeg rendte rundt med i 7 år. :p

Angående de signal-problemer der var oppe og vende i forbindelse med iPhone 4's release. Personligt har jeg ikke oplevet dem, og mine venner, der gerne driller mig lidt, fordi jeg har en iPhone, og de har Android, har ikke været i stand til at reproducere signal-tabet på min telefon, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Tror lidt det var noget hysteri. :/

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf Guldl0k » tirs 6. sep 2011 15:58

HTC. Jeg er af princip imod Apple, og personligt ville jeg hellere gå tilbage til Nokia 3310, end at blive bollet i røven af Apple, men UD OVER DET - jeg kender nogle stykker der har/har haft iPhone, og de fleste af dem har haft store problemer med det, og ville aldrig anskaffe sig en igen.
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: iPhone 4 eller HTC Desire

Indlægaf Kiwi » tirs 6. sep 2011 16:58

I dagligt brug vil der sikkert ikke være megen forskel, så jeg vil anbefale dig at snuppe den telefon du synes ser pænest ud og ligger bedst i hånden.

Jeg har selv en iPhone 4 og er udemærket tilfreds med den, men jeg ender nok med en Android / WP næste gang.
Ligesom LightningEagle kan jeg ikke snuppe iTunes.
Udover det irriterer det mig faktisk også lidt at forside og bagside er næsten helt magen til hinanden. Man skal ofte stå og fumle med at vende den om når man hiver den op af lommen.
Min bagside har fået forholdvis mange ridser, selvom jeg passer rimeligt godt på den.
Af og til kan jeg ikke få Safari til at gå på nettet, det sker både på wifi og mobil nettet. Dog et stykke tid siden det er sket sidst, så måske er det fikset.
Dem er også helt lukket, dvs. når der sker en fejl som ovenstående har man ikke en jordisk chance for at vide hvad der gik galt.

Jeg tror dog der er ligeså mange småproblemer med de respektive Android modeller, og lukketheden giver jo også visse fordele.

Udover det bliver man, om man vil det eller ej, medlem af en "klub" når man køber en iPhone. Jeg har ihvertfald flere gange fået stukket sætningen: "Nå, du har også en iPhone. Den er fee ik'?" i hovedet af mennesker jeg knapt nok har snakket med før. Umiddelbart er det ganske ok, men en del "medlemmer" har temmelig rabiate holdninger ("har du ikke skiftet dine computere til Mac endnu?!? Har du brug for lidt "overtalelse?!"...") ;-) Om det er det samme med Android ved jeg ikke, men jeg har aldrig oplevet det med mine Nokia telefoner.


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster