Gratis imageboard

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Gratis imageboard

Indlægaf TAT » tors 8. sep 2011 14:19

Hej alle sammen.

Jeg har oprettet et imageboard, som er åbent for alle.
http://imageboard.earthgame.dk

Her kan du ligge billeder op, som du ønsker at smide op her på forumet eller andet.
Det skulle også være simpelt at ligge billeder op fra andre hjemmesider, bare skriv adressen til billedet og systemet vil forsøge at hente billedet. Dermed kommer der også en "source" på billedet så man altid kan se hvor billedet kommer fra.

Det er ikke tilladt at bruge det til 18+/stødende billeder.

Venlig hilsen
TAT :3

Ang. copyright og lign.:
Det er op til uploaderen at sørge for at alt uploaded er lovligt og ikke bryder nogen love.
Hvis jeg får beskeder ang. overtrædelse af copyright eller lign. vil jeg sende videre til brugeren samt fjerne billedet fra imageboardet.
Jeg vil også være åben overfor at offentliggøre IP adresse på uploaderen, hvis der bliver nogen sag ud af det.
Det er ikke for at være imod brugerne, men for at beskytte mig selv, da jeg kun har god hensigt til at lade alle benytte det.
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster