Kelz0r.dk & Fanime.dk

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Fanime.dk
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 16. sep 2011 14:16

Kelz0r.dk & Fanime.dk

Indlægaf Fanime.dk » fre 16. sep 2011 14:24

Hejsa alle!

Jeg tillader mig lige at skrive her på vejne af Fanime.dk & Kelz0r.dk

Animé bliver et større og større fokus for os og derfor ville jeg lige stikke hovedet inden for i et af Danmarks gode communities for at sig hej og få en fornemmelse for hvad det er i ønsker.

Kort om siderne:

Kelz0r.dk er en rollespilsforretning - det er en lidt anden genre men jeg har f.eks. i dag præsenteret samtlige Naruto Boosters på siden - ud over det er enkeltkortene fra samme kortspil på vej.

Jeg ved at kortspillet ikke er særlig udbredt i Europa men det er faktisk overraskende godt - og super fedt at samle hvis man er Naruto fan (som jeg selv!).

Kelz0r.dk er derudover som nævnt lidt mere rollespilspræget - men har i forslag til nogle kortspil, figurspil, rollespil eller noget helt andet som kunne passe til siden (og som i savner i Danmark) så sig endelig til!

Fanime.dk er nok lidt mere relevant for forummet her - Fanime er stadig i opstartsfacen og har endnu ikke særlig mange produkter - det er noget jeg søger at ændre på og kan bla. fortælle at vi faktisk søger en medarbejder til vedligeholdelse af siden og indtastning af nye produkter (Skriv her eller smid mig en PM hvis det har interesse).

Min vision med Fanime er at skabe en stor forretning der fører eksklusive produkter fra de forskellige grene af Animé, computerspil og andet som jeg holder så meget af.

Jeg er super interesseret i at få et samarbejde igang med de forskellige communities i Danmark - både så vi kan få udbredt hobbyen men også for at sikre at jeg kan levere det i ønsker.

Så skriv endelig al den kritik og alle de ønsker i måtte have - det hele bliver hørt.

Mange tak til AniManga.dk for et godt forum!

Michael Keller - Kelz0r.dk & Fanime.dk

Brugeravatar
mikael
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:32
Køn: Mand
Geografisk sted: danmark

Re: Kelz0r.dk & Fanime.dk

Indlægaf mikael » fre 16. sep 2011 14:38

velkommen til forumet, jeg har været inde på Fanime.DK et par gange og det er altid godt med flere steder hvor anime fans kan købe lokalt.

Held og lykke med butikken, måske ses vi på cons eller lignende.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Kelz0r.dk & Fanime.dk

Indlægaf SsjGogo » fre 16. sep 2011 22:18

Tak for et fint indlæg! :)

Vi støtter, i modsætning til andre anime-foraer, helt og holdent om folks egne initiativer!

Hvis Animanga.dk kan hjælpe dig frem i projektet, er du velkommen til at skrive en PM til mig, hvorved vi kan aftale noget! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Kelz0r.dk & Fanime.dk

Indlægaf ReficulNatas » lør 17. sep 2011 13:24

Jeg har selv været ved at kigge på Kelz0r.dk efter pokémon kort, så jeg har godt lidt kendskab til jer :)
Det eneste jeg lige kunne finde på at have af kommentarer til jer, er at det måske kunne være lidt ret hvis jeres pokémon kort var lagt op efter type, sådan at alle med græs lå lige op ad hinanden og sådan; det kan godt være lidt uoverskueligt at finde de kort man leder efter ^^
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Fanime.dk
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 16. sep 2011 14:16

Re: Kelz0r.dk & Fanime.dk

Indlægaf Fanime.dk » søn 18. sep 2011 00:21

Hejsa.

Det er lidt svært mht. sorteringen - det kræver meget arbejde (penge) at sætte den slags op og det kan medføre at siden bliver væsentligt langsommere.

Det vi først og fremmest er stolte af er de gode priser og det store udvalg - når jeg engang føler vi er nået hele vejen rundt om det så skal der kigges lidt på optimeringer :)

Men tak!

Michael


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster