Indkøbstråden

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkøbstråden

Indlægaf inabahare » tirs 8. dec 2015 21:29

Shadari skrev:
inabahare skrev:Fik nogen katteøre høretelefoner i dag :D
Billede

Fik også køleren til min nye datamat, samt har jeg fået en resten af delene i lørdags :3
Billede

Jeg kan ikke se dine billeder :(

Hvad med nu?
Ellsers er linkene
http://catpanic.eu/upl/2015-12-08%2015.09.41.jpg
http://catpanic.eu/upl/2015-12-05-22.30.png
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Tanerion » tirs 8. dec 2015 21:45

inabahare skrev:Fik nogen katteøre høretelefoner i dag :D
Spoiler: vis
Billede

Så håber jeg der ikke går alt for lang tid til mine når frem.
Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkøbstråden

Indlægaf inabahare » tirs 8. dec 2015 22:46

Tanerion skrev:
inabahare skrev:Fik nogen katteøre høretelefoner i dag :D
Spoiler: vis
Billede

Så håber jeg der ikke går alt for lang tid til mine når frem.
Billede

Jeg vil nu sige at jeg er en smule skuffet over dem.
Når man snakker generelt den måde de er byggede på vil jeg sige at det nok er nogen af de bedste hørebøffer jeg nogensinde har haft. Jeg har heller aldrig haft noget hvor inpakningen i sig selv var så dejlig. Med så godt de er byggede skulle man næsten tro at de havde en latterligt god lyd.

Næ, de lyder faktisk ikke så gode af lige vel. De har simpelt hen for meget bass, hvilket er ret irriterende.
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Tanerion » tirs 8. dec 2015 23:45

Har ellers også hørt folk sige at der ikke var nok bass. Måske har de reageret på feedback og har taget det for langt i den anden retning.
Skal ikke bruge dem så meget selv og kun til formål hvor jeg ikke har noget imod lidt ekstra bass.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkøbstråden

Indlægaf inabahare » ons 9. dec 2015 12:44

Tanerion skrev:Har ellers også hørt folk sige at der ikke var nok bass. Måske har de reageret på feedback og har taget det for langt i den anden retning.
Skal ikke bruge dem så meget selv og kun til formål hvor jeg ikke har noget imod lidt ekstra bass.

Street cred er en af tingene de kan bruges til 8)
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Shadari » ons 9. dec 2015 16:19

Sutsko og planter til mit akvarie :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Tanerion » ons 9. dec 2015 16:58

Transformers: Devastation til PS4 og efter at have ventet 3 år og to dage fik jeg endelig Yakuza 5 til PS3 i går.
Billede

Fik også en figur i går men har ikke nogen billeder endnu (før Shadari spørger :p).
Det er heller ikke en figur jeg kan vise billeder af på forum hvis i ved hvad jeg mener Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Shadari » ons 9. dec 2015 17:18

Tanerion skrev:Transformers: Devastation til PS4 og efter at have ventet 3 år og to dage fik jeg endelig Yakuza 5 til PS3 i går.
Billede

Fik også en figur i går men har ikke nogen billeder endnu (før Shadari spørger :p).
Det er heller ikke en figur jeg kan vise billeder af på forum hvis i ved hvad jeg mener Billede

BILLEEEEEDERR !! :D send over pm ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Shadari » ons 9. dec 2015 18:37

Tanerion skrev:Transformers: Devastation til PS4 og efter at have ventet 3 år og to dage fik jeg endelig Yakuza 5 til PS3 i går.
Billede

Fik også en figur i går men har ikke nogen billeder endnu (før Shadari spørger :p).
Det er heller ikke en figur jeg kan vise billeder af på forum hvis i ved hvad jeg mener Billede

Taaaaaaaaan :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Indkøbstråden

Indlægaf Tanerion » ons 9. dec 2015 19:16

Når jeg engang får taget mig sammen at tage et par billeder skal du nok få dem at se :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster