[Debat] Donation til Animanga

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf Zenzen » ons 2. nov 2011 19:33

Personligt ser jeg ikke det store problem med donationer, SÅFREMT at det netop ikke bliver spammet i fjæset på en eller direkte påkrævet. (Som man oplever andre steder)
Dette regner jeg dog heller ikke med, at I ville gøre.

Jeg gav gerne noget for at holde denne side i live, skønt mit aktivitetsniveau post-mæssigt ikke er højt, nyder jeg at læse alle jer andres skøre indfald.

Og som Exogenic siger, merchandise er også en super ide.
Og kunne endda udnyttes til konkurrencer (Design denne måneds tshirt og den bliver printet, eller noget i den stil)
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf SsjGogo » ons 2. nov 2011 20:28

Rigtig fine ideer alle sammen. Keep em coming.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf ILoveCake » tors 3. nov 2011 21:10

Det lyder som en spændende idé, og merchandise er en fantastisk idé! Men synes heller ikke, donation skulle være krævet, da folk måske ville føle sig presset. Så lad det være frivilligt, så donations-sparekassen ville være en god idé at have til de mindre events, og til de større events kunne man reklamere lidt mere ^_^
Story of Leopardess ~

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf setesh » tors 3. nov 2011 21:25

ILoveCake skrev:Det lyder som en spændende idé, og merchandise er en fantastisk idé! Men synes heller ikke, donation skulle være krævet, da folk måske ville føle sig presset. Så lad det være frivilligt, så donations-sparekassen ville være en god idé at have til de mindre events, og til de større events kunne man reklamere lidt mere ^_^

donation er altid frivillig, ellers ville det hedde betaling :P

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf ILoveCake » fre 4. nov 2011 07:27

setesh skrev:
ILoveCake skrev:Det lyder som en spændende idé, og merchandise er en fantastisk idé! Men synes heller ikke, donation skulle være krævet, da folk måske ville føle sig presset. Så lad det være frivilligt, så donations-sparekassen ville være en god idé at have til de mindre events, og til de større events kunne man reklamere lidt mere ^_^

donation er altid frivillig, ellers ville det hedde betaling :P

Haha xD Mente bare at folk ikke skulle føle sig presset til det xD
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf SsjGogo » fre 4. nov 2011 09:14

Det er netop formålet med denne tråd - at vi finder en fælles ordning - således at det foregår på brugernes præmisser - og ikke på staffs.
www.gogonoter.dk

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf Kiwi » ons 9. nov 2011 10:46

Jeg er da frisk på at smide en donation af og til, nu da jeg endelig har fået skiftet kort i Paypal (tre år siden sidst jeg brugte det). Selvom jeg ikke er så aktiv, er det virkelig dejligt at læse de tråde med mini anmeldelser af de forskellige nye serier. For mit vedkommende havde jeg ikke den ringeste mulighed for at følge med i anime verden uden dem ;-)

Angående donationer vil jeg sige at en lille notits i bunden af menuerne til venstre ville være nok. Siden er i forvejen lavet i et godt og enkelt design, og jeg tror det vil være tydeligt uden at være for tydeligt.

Måske ville det også være en god ide at have et sted hvor man kunne se om der manglede penge i kassen. Det ville være lækkert at kunne bruge det som reminder, personligt har jeg ihvertfald svært ved at huske hvornår jeg sidst har givet (med mindre det kører via PBS). Igen behøver det ikke at være specielt synligt.

Bannere ville vel også være ok, selvom det måske vil være lidt syns for sidens design med et stort fedt farvestrålende banner i højre side :-P

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf SsjGogo » ons 9. nov 2011 10:59

Jeg er helt enig med dig Kiwi - det skal være diskret. Donationer skal i denne henseende ikke være noget markant, alt vil gå til siden.

Pt. står vi nemlig med en begrænset server, men med større og større aktivitet. På et tidspunkt skal vi "forstørre sandkassen".
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf ReficulNatas » ons 9. nov 2011 11:06

Jeg ville nu personligt have det bedre med at smide en ti'er i en raslebøsse på en con, fremfor at skulle til at tænke på paypal og så videre...
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] Donation til Animanga

Indlægaf SsjGogo » ons 9. nov 2011 11:17

ReficulNatas skrev:Jeg ville nu personligt have det bedre med at smide en ti'er i en raslebøsse på en con, fremfor at skulle til at tænke på paypal og så videre...


Det bliver nok både og - dvs. at vi tager en raslebøsse med til events, og at der via siden kommer en smart funktion (her må jeg sætte min lid til TAT), hvor folk meget simpelt vil kunne donere XX kr.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster