Fashion & Design

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf Zarsu » tirs 8. nov 2011 10:44

Selv har jeg været stor tilhænger af japansk mode i flere år :D

Meget af mit hverdagstøj køber jeg i Tokyo og min hverdagsstil er også tit stærkt inspireret af gyaru moden - dog ikke direkte gyaru, da jeg ikke vil gå med flashy makeup og hår til daglig. Men kan godt finde på det i weekenderne :D
Hvis I vil vide mere om gyaru kan I læse lidt her~

Ud over det er jeg også forelsket i lolita stilen, især sweet lolita! Jeg har selv dyrket denne stil siden 2006, men jeg har dog kun mine lolita outfits på til conventions og meetups :3
Hvis I vil vide mere om lolita kan I læse lidt her~

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Fashion & Design

Indlægaf Zenzen » tirs 8. nov 2011 20:43

LittleRubberSquare skrev:Det er da super ærgeligt det ikke blev til noget (N) men genereal fashion er også mere end velkommen !

Fedt! Jamen sååå kan jeg da ikke udelukke at være aktiv i denne post :P
(Måske ikke lige på neglelak området.. Ikke der min største viden ligger)
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Re: Fashion & Design

Indlægaf LittleRubberSquare » ons 9. nov 2011 13:48

Zarsu skrev:Selv har jeg været stor tilhænger af japansk mode i flere år :D

Meget af mit hverdagstøj køber jeg i Tokyo og min hverdagsstil er også tit stærkt inspireret af gyaru moden - dog ikke direkte gyaru, da jeg ikke vil gå med flashy makeup og hår til daglig. Men kan godt finde på det i weekenderne :D
Hvis I vil vide mere om gyaru kan I læse lidt her~

Ud over det er jeg også forelsket i lolita stilen, især sweet lolita! Jeg har selv dyrket denne stil siden 2006, men jeg har dog kun mine lolita outfits på til conventions og meetups :3
Hvis I vil vide mere om lolita kan I læse lidt her~


Jeg holder også meget af gyaru dog ikke ganguro den der gren af det med den der orange maske af makeup nogle dyrker :) jeg elsker himegyaru og dollgyaru, dog med måde til hverdag :3

jeg elsker blandt andet Tsubasa Masuwaka stil samt pigerne fra snsd :) Men udover gyaru fashion holder jeg også meget af old classic ligesom Dita Von Teese, eller old french som Melinda fra ghost whisterer :D

Jeg synes også lolita er spændende men sweet lolita er lige baby nok til mig hehe.. Har du nogle pics hvor du har noget lolita på du kunne smide op? <3 Det tiltrækker måske mere interesse når man lige suser hen over det end bare med links
Billede

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf Zarsu » tors 10. nov 2011 08:18

LittleRubberSquare skrev:Jeg synes også lolita er spændende men sweet lolita er lige baby nok til mig hehe.. Har du nogle pics hvor du har noget lolita på du kunne smide op? <3 Det tiltrækker måske mere interesse når man lige suser hen over det end bare med links

En del af mine loli outfits kan ses på min blog :D Gider ikke spamme tråden med billeder (synes det ville være lidt for ego når der ikke rigtig er nogen billeder herinde xD)
Og det jeg elsker ved sweet lolita er lige nøjagtig at se ungdommelig ud En stil som fx classic lolita føler jeg mig slet ikke tilpas i fordi jeg føler mig som en gammel dame når jeg har det på xD

LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Re: Fashion & Design

Indlægaf LittleRubberSquare » tors 10. nov 2011 18:17

Zarsu skrev:
LittleRubberSquare skrev:Jeg synes også lolita er spændende men sweet lolita er lige baby nok til mig hehe.. Har du nogle pics hvor du har noget lolita på du kunne smide op? <3 Det tiltrækker måske mere interesse når man lige suser hen over det end bare med links

En del af mine loli outfits kan ses på min blog :D Gider ikke spamme tråden med billeder (synes det ville være lidt for ego når der ikke rigtig er nogen billeder herinde xD)
Og det jeg elsker ved sweet lolita er lige nøjagtig at se ungdommelig ud En stil som fx classic lolita føler jeg mig slet ikke tilpas i fordi jeg føler mig som en gammel dame når jeg har det på xD


Det ville da ikke være at spamme tråden?? Jeg ville faktisk helt have en (så vidt muligt) "billed" tråd, da et billede siger mere en 1000 ord ;)

Jeg synes også sweet lolita kan se rigtig fint ud.. Ligesom på dine billeder.. men på mig synes jeg bare det ser forkert ud.. hehe..

Jeg har det lige omvendt, hvis jeg tager "gammelt" tøj på føler jeg det understreger jeg er ung og omvendt hvis jeg tager lillepige tøj på føler jeg at jeg ser gammel ud fordi det ikke "passer" til mig XD

men jeg gik faktisk lidt i så noget sweet lolita inspireret tøj da jeg var en 14-15 år, så måske ER jeg rent faktisk bare blevet lidt gammel! :D
Billede

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf JoaCHIP » man 14. nov 2011 20:05

Der er et eller andet skægt over det her billede: :D

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf ZealCat » tirs 15. nov 2011 19:21

YAY!!
Hehe x3
må indrømme at min egen tøjstil er RIMELIGT inspireret af J-fashion - dog nok nærmere Gyaru stilen - og igen mest over i Rock udgaven af den (selvom jeg fik et chock da jeg så udgaven til j-fashions mode show under jpop o.o)

Ville SERIØST ønske at jeg gad/havde tålmodighed til at lærer at ordne negle -_-* Er ikke så god x3

Og og og... Kan ikke længere huske hvad jeg ville sige x3

Men Yay jfashion is coool ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster