Fashion & Design

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Fashion & Design

Indlægaf LittleRubberSquare » fre 4. nov 2011 13:55

Kære Animanga brugere,

Da jeg selv elsker asiatisk/kawaii mode og har et spinkelt håb om at der er andre herinde der deler min passion, har jeg oprettet denne tråd hvor vi kan dele billeder, tips og skøre indfald med hinanden.

Jeg holder selv især meget af cirkellinser, SD nail art, dolly, kawaii, everyday-cosplay osv osv.

Kom frisk!
Billede

LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Re: Kawaii Fashion & Design

Indlægaf LittleRubberSquare » fre 4. nov 2011 14:04

Til alle der ikke kender til cirkellinser, så er det en stor kontaktlinse hvor den ydre rim er mørk.

Evt som den jeg har på her på billedet *_* Sry fordi det er uflatterende tæt på :D

Billede
Billede

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Kawaii Fashion & Design

Indlægaf nodokasa » fre 4. nov 2011 16:46

Det ser faktisk ret cool ud. Har næsten selv lyst til at prøve sådan nogle nu.. Men jeg har ikke et mål af mit øje (som man hvis nok skal bruge til alle linser)?
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Fashion & Design

Indlægaf SsjGogo » søn 6. nov 2011 10:21

Fede linser - jeg så gerne nogle flere fra cosplaymiljøet byde ind her. Der må være flere mode entusiaster i den gruppe!?
www.gogonoter.dk

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Fashion & Design

Indlægaf Lemogera » søn 6. nov 2011 16:56

Oh jamen, jeg skal nok XD Er jo også på en fashion design uddannelse... ^_^

Selvom jeg nu ikke rigtig selv går i J-fashion til hverdag, så trækker jeg en del inspiration derfra, og har også måtte forklare for en lærer hvad cosplay er.

Det sker at jeg bruger cosplay-dele i min hverdags beklædning, og indimellem så smækker jeg også en paryk på hovedet og skaber en masse 'ballade' i skolen ^^

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Fashion & Design

Indlægaf Zenzen » søn 6. nov 2011 19:21

Jamen dog!
Sidst jeg forsøgte at lave en post omkring mode/design/fashion var der nada svar :'(
Så dejligt at der bliver forsøgt igen! (Selvom mit godt nok var rettet mod generel fashion)

Må indrømme jeg ikke kender synderligt meget til denne sektion af fashion verdenen, men er da nysgerrig efter at lære mere!

Nogen gode links man burde kende?
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf ReficulNatas » man 7. nov 2011 08:37

Jeg ville gerne udforske mere med nailart..
Men det kan ikke rigtigt betale sig, eftersom mit arbejde involverer folie.. (PVC med klister bagpå, altså generalt store ruller af "klistermærker")
Intet negelak bliver siddende når jeg arbejder, og jeg orker sjældent at bruge tid på at ligge det, bare for en weekend..
Så når jeg ligger neglelak er det på kunstige negle, eller når jeg skal til fest ^^

Billede
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Fashion & Design

Indlægaf SsjGogo » man 7. nov 2011 11:58

Zenzen skrev:Jamen dog!
Sidst jeg forsøgte at lave en post omkring mode/design/fashion var der nada svar :'(
Så dejligt at der bliver forsøgt igen! (Selvom mit godt nok var rettet mod generel fashion)

Må indrømme jeg ikke kender synderligt meget til denne sektion af fashion verdenen, men er da nysgerrig efter at lære mere!

Nogen gode links man burde kende?


Som jeg forstod det på LittleRubberSquare var denne tråd ikke kun begrænset til J-fashion, men skulle være en åben tråd, hvor man kunne diskutere mode! :)
www.gogonoter.dk

LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Re: Fashion & Design

Indlægaf LittleRubberSquare » man 7. nov 2011 21:43

SsjGogo skrev:
Zenzen skrev:Jamen dog!
Sidst jeg forsøgte at lave en post omkring mode/design/fashion var der nada svar :'(
Så dejligt at der bliver forsøgt igen! (Selvom mit godt nok var rettet mod generel fashion)

Må indrømme jeg ikke kender synderligt meget til denne sektion af fashion verdenen, men er da nysgerrig efter at lære mere!

Nogen gode links man burde kende?


Som jeg forstod det på LittleRubberSquare var denne tråd ikke kun begrænset til J-fashion, men skulle være en åben tråd, hvor man kunne diskutere mode! :)


Det er da super ærgeligt det ikke blev til noget (N) men genereal fashion er også mere end velkommen !

Rigtig fine negle! har du selv lavet dem i vandbad? :) Jeg er negloholic :D

Her er nogle jeg havde på til halloween >:)

Billede

Falske negle jeg har lavet blomster på idag 8)

Billede

Noget af mit neglegejl

Billede

Neglegejl spredt ud over mit bord inden halloween >:)

Billede

Min egen negl og en cute cupcake :nom:

Billede

Linse etui <3 <3 synes den er så cute!!

Billede

og lige som extra, nogle øreringe jeg har lavet ud af perler :3 (ved ikke hvorfor billedet er så gusten i farven)

Billede
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Fashion & Design

Indlægaf ReficulNatas » tirs 8. nov 2011 08:28

Ja, neglene er lavet med watermarble metoden ^^
Det er super meget nemmere at ligge neglelak på den måde, og jeg synes også at det holder længere ^^
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster