Juletid

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Juletid

Indlægaf CAPTAIN N » tors 1. dec 2011 09:53

Så er juletiden endelig over os og nedtællingen til den store aften er begyndt.
Julen er personligt min yndlings tid på året (Og det selvom jeg hader vinteren)
Der er altid en dejlig stemning når man er tur i byen hvor der både er pyntet op og dufter af jul også.
Og så får man jo tid at spændere me familien med en masse hygge og film i fjernsynet.
Og gaverne må vi heller ikke glemme. Om man giver eller modtager er det også en dejlig ting.

Hvad betyder julen for jer? og hvad er jeres planer i år?
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Juletid

Indlægaf ReficulNatas » tors 1. dec 2011 09:58

De burde afskaffe sangen "Last Christmas" og så gøre vejret lidt bedre..
Jeg har intet imod julen, men de burde ikke pynte op allerede i oktober...
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Juletid

Indlægaf Shihoudani » tors 1. dec 2011 10:03

ReficulNatas skrev:De burde afskaffe sangen "Last Christmas" og så gøre vejret lidt bedre..
Jeg har intet imod julen, men de burde ikke pynte op allerede i oktober...


ENDELIG! En der har det på samme måde som mig! Det er godt nok den værste julesang i verden +o( >_<

Og ja, julepynten burde også forbydes indtil 1.december. ellers er julemåneden ok, synes altid den går så stærkt! Men i det mindste er der da en awesome julefrokost at se frem til i år! < 3
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Juletid

Indlægaf CAPTAIN N » tors 1. dec 2011 12:27

Jeg kan nu sagtens overleve julepynten i November. Det er mere forberedelser end noget andet. Og det gør da November lidt mere festlig.
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Juletid

Indlægaf ReficulNatas » tors 8. dec 2011 11:22

Desuden bør de afskaffe kold sne :P
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Juletid

Indlægaf Guldl0k » tirs 13. dec 2011 08:31

Må indrømme at jeg ikke rigtig er i julestemning i år, og at gaveræset bare skal overståes, men jeg ved oss, at min jul i år blir 100.000 gange bedre end den jeg havde sidste år, hvor jeg lå med depression i min eksvenindes junkie-lejlighed og levede af nuddelsuppe og SATC.
Jeg skal fejre jul med min mors familie, og det blir awesome ! ^^ Min ynglingsting ved juleaften er at danse rundt og juletræet, og min ultimative ynglingsjulesang er "juletræet med sin pynt" :3

Jeg er allerede meget mere i julestemning nu ! :D
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Juletid

Indlægaf CAPTAIN N » lør 17. dec 2011 14:18

Jeg er så småt også ved at komme i god julestemning. Jeg skal på strøget efter de sidste par gaver idag og der er jo altid pyntet flot op i alle viduerne. Det er så hyggeligt. :)

Imorgen skal jeg så i Tivoli hvor der ligeledes er masse af oppyntning og boder hvor man kan købe ting og sager... Som kæmpe klejner $_$

Er dog lidt skuffet over at jeg i år slet ikke har fået taget mig sammen til at følge med i diverse julekalendere. Det var jo ellers nogle ret gode nogle i år. :/
Jeg må vel veje op for det ved at se alle jule udsendelserne den 24. Uhh det elskede jeg som barn, de sendte altid sådan nogle gode jule film :)
Billede

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Juletid

Indlægaf Guldl0k » lør 17. dec 2011 16:56

CAPTAIN N skrev:Er dog lidt skuffet over at jeg i år slet ikke har fået taget mig sammen til at følge med i diverse julekalendere. Det var jo ellers nogle ret gode nogle i år. :/
Jeg må vel veje op for det ved at se alle jule udsendelserne den 24. Uhh det elskede jeg som barn, de sendte altid sådan nogle gode jule film :)


Af hvad jeg har set og hørt, er den der Ludvig og Julemanden ekstremt dårlig, så der er du ikke gået glip af noget ^^ Ud over Andreas Bo som vanvittigt spøgelse xD Jeg har set Nissebanden de sidste par dage, og det tager mig bare tilbage til min barndom $_$

Jeg glæder mig allermest til Disney Juleshow og Alene hjemme d. 23 ! :D
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Koneko-the-baka
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 1. dec 2011 16:22
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Korsør - Denmark

Re: Juletid

Indlægaf Koneko-the-baka » lør 17. dec 2011 20:07

Ahhh.. Julen.. Last Christmas har jeg forsøgt at undgå med største omhu, indtil jeg i tirsdags skulle til Genoptræning.. Og ca. et kvarter inde i forløbet, begyndte nogle meget velkendte toner at trolle ud gennem højtalerne.. Det var meget tæt på at jeg var smuttet igen i en vis fart.. :sur: Jeg blev dog i sidste ende, noget mod min vilje og fik overstået en times træning.. De spillede den igen fredag til træning, dog var det sidste omgang træning, så opførte mig pænt.. Kun 3 mennesker opdagede mine tics..

Men ellers.. Julen er rigtig rar i mine øjne.. Men som jeg altid siger (om rigtig rigtig mange ting) Julen er hvad man gør den til og det er jo kun jul en gang om året.. Den sidste kan jeg godt lide, for det kan man jo sige om ALT.. Men i julen får den lige en ekstra skrue.. Der er fx. ikke mange der siger, ja så er det den 4. marts idag, det sker kun EN gang om året.. Heh.. Men det er jo også en ganske almindelig dag (Med mindre det er din fødselsdag, så må du undskylde ;) ).. Men Carpe diem for filan, grib dagen, og ikke kun i julen.. Hver dag burde holdes som juleaften, hvis du holder af juleaften altså.. Nyd dagen peps.. That is all..

Random rant done.. :#

Merry JUL !
De varmeste hilsner

KONEKO :3

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: Juletid

Indlægaf setesh » lør 17. dec 2011 20:31

jeg forstår ikke hvad folks problem er med last christmas...vil langt hellere høre den end "de' jul, de' cool" hvert år har jeg en konkurrence med mig selv om at slippe for at høre den sang...sidste år failede jeg fordi en eller anden nar satte den på juleaften....this year, it will not happen!!!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 93 gæster