jeres forhold til Fitness osv..!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SunBurst
Chibi
Chibi
Indlæg: 47
Tilmeldt: man 21. nov 2011 13:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf SunBurst » søn 11. dec 2011 10:35

okay, mange gange i hverdagen hører jeg at folk beklager sig over at det er for hårdt eller så er der nogen der beklager sig over nogle mennesker ikke dyrker nok motion.

Så jeg ville bare lige spørge jer om jeres forhold til at være i form og jeres forhold til Motion.
fx er det vigtigt for jer at have en/eller at få en veltrænet krop?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf Tanerion » søn 11. dec 2011 11:01

sålænge jeg kan tænke på mig selv som sund kræver jeg ikke mere
har altid været ligeglad med hvordan min krop ser ud for at være helt ærlig
jeg er dog født ind i en familie hvor fedme nærmest er et ukendt fænomen så det behøver jeg nok ikke tænke på alligevel :)
jeg er også i rimelig god form hvis jeg selv skal sige det pga mit job der er ret fysisk krævende så jeg får både motion og løn på samme tid 8)

synes godt folk kan være overvægtige når bare de selv er klar over risikoen og hvis de orker at bære på al den vægt
altså bare de klarer at komme i form selv hvis det skulle være nødvendigt

men alt med måde
der er godt nok ikke mange overvægtige folk der bliver 100 år gamle men det er der heller ikke mange bodybuildere der gør
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf Gintoki » søn 11. dec 2011 11:26

Fitness ??? Er det en by i Rusland ???
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf LiseR » søn 11. dec 2011 19:23

Jeg er i god form og dyrker ofte motion.
For mig er det meget vigtigt at være veltrænet, men vigtigere dog at jeg har det sjovt med det og kan lide at mærke min krop arbejde.

(De fleste bodybuildere er ikke veltrænede, men overtrænede og forkert trænede.)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
tsukanoto kishimoto
Chunin
Chunin
Indlæg: 128
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 20:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa
Kontakt:

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf tsukanoto kishimoto » søn 11. dec 2011 19:59

i min familie har der været nogle vægtproblemmer og min farfar har været tæt på at dø begrund af dårlig form (teknisk set døde han, men han blev vakt til live igen). så derfor er jeg tvunget til at have det lidt i baghovedet, men når det er sagt føler jeg mig i god form og som overordnet sund :)
Happy Hearts/Singles Awareness/Valentines/Youdon'thavearelationship day xD

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf setesh » søn 11. dec 2011 20:10

jeg gør hvad jeg kan for at holde mig i god rund form :D

seriusly though...jeg syntes mange gange at fitness er meget overvuderet...sikkert mange der syntes det er sjovt, men det er bare ikke min kop te.
jeg syntes også mange gør meget ud af overvægt her i tråden, men vil da helt klart mene at undervægt er et lige så stort problem. det har så nok ikke med motion at gøre, men følte stadig at det lige måtte nævnes i tråden her.

min egen holdning er, hvis du kan lide det, så dyrk motion, hvis du ikke kan, så lad vær. det skal ikke være op til andre hvordan du lever dit liv med mindre det direkte skader andre.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf LiseR » søn 11. dec 2011 20:51

Manglende motion fører til livsstilssygdomme... men ellers er jeg enig i at man skal leve
som man lyster, og jeg nævnte med vilje ikke overvægt :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf ZealCat » søn 11. dec 2011 21:32

Årh ville seriøst ønske jeg var MEGET mere selvdisciplineret til at gå i trænings center, fordi vil gerne være i god form, vil gerne have god stamina, og ved hvad det kræver, jeg er bare i bund og grund doven >.<

Jeg er ikke sådan seriøst overvægtig (har jeg været voldsomt), men ved at jeg godt kunne trænge til at tabe en smule af det hele x3

Men så længe folk selv har det godt med hvordan de ser ud så skal de ikke hører et ondt ord fra mig ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf nodokasa » man 12. dec 2011 08:04

Jeg er undervægtig - den eneste måde, jeg *kan* tage på er motion. Jeg dyrker volleyball én gang om ugen, til dette formål og *forsøger*, at dyrke de øvelser, jeg bør for at træne min ryg (som er skæv..., ellers får jeg problemer senere hen...), men glemmer dem altid fordi de er røvkedelige.

TL;DR:
Jeg hader motion, men jeg elsker at dyrke sport med folk - det er sjaw. :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: jeres forhold til Fitness osv..!

Indlægaf SsjGogo » man 12. dec 2011 08:39

Jeg dyrkede kampkunst i en del år - før en slem knæskade sætte en stopper for det.

Sidegevinsten var + 25 kg. Nu er jeg, hvad andre med god vilje vil kalde "erotisk buttet", hvorfor jeg ihærdigt prøver, at komme i gang med motion + sund kost.

Dette er ikke af æstetiske årsager alene, men simpelthen grundet en forøget livskvalitet, hvilket jeg mener sund kost og motion bidrager til i aller højeste grad.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster