Rang..?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Rang..?

Indlægaf EdwardElric » tors 22. dec 2011 16:15

Hvordan kommer man op i rang, og hvordan kan det være nogle har nogle mærkelige rang-navne? ???
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Rang..?

Indlægaf SsjGogo » tors 22. dec 2011 16:23

EdwardElric skrev:Hvordan kommer man op i rang, og hvordan kan det være nogle har nogle mærkelige rang-navne? ???


Du kommer op i rang ved at skrive flere posts, dvs. være aktiv på AniManga.

Nogle har nogle særlige navne, da de enten er medlemmer af AniMangas staff eller i øvrigt bidrager til AniManga.dk på en særlig måde. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Rang..?

Indlægaf l.mathiasen » tors 22. dec 2011 16:24

Jeg tror min titel kommer af at staff mener jeg beklager mig for meget, selv om de siger at det fordi jeg kommer med små anmeldelser af alle de nye animeserier :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Rang..?

Indlægaf SsjGogo » tors 22. dec 2011 16:28

l.mathiasen skrev:Jeg tror min titel kommer af at staff mener jeg beklager mig for meget, selv om de siger at det fordi jeg kommer med små anmeldelser af alle de nye animeserier :D


Titlen er ikke desto mindre passende, og vi er meget taknmelige for alle dine anmeldelser og konstruktive brok! :D
www.gogonoter.dk

EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Re: Rang..?

Indlægaf EdwardElric » tors 22. dec 2011 16:33

SsjGogo skrev:
EdwardElric skrev:Hvordan kommer man op i rang, og hvordan kan det være nogle har nogle mærkelige rang-navne? ???


Du kommer op i rang ved at skrive flere posts, dvs. være aktiv på AniManga.

Nogle har nogle særlige navne, da de enten er medlemmer af AniMangas staff eller i øvrigt bidrager til AniManga.dk på en særlig måde. :)


Hvor aktiv skal man helt præcist være..? Skal man bar' skrive et par indlæg om dagen, eller skal man skrive non-stop..? ???
Og hvad er det der staff-halløj..? :p
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Rang..?

Indlægaf SsjGogo » tors 22. dec 2011 16:36

EdwardElric skrev:
SsjGogo skrev:
EdwardElric skrev:Hvordan kommer man op i rang, og hvordan kan det være nogle har nogle mærkelige rang-navne? ???


Du kommer op i rang ved at skrive flere posts, dvs. være aktiv på AniManga.

Nogle har nogle særlige navne, da de enten er medlemmer af AniMangas staff eller i øvrigt bidrager til AniManga.dk på en særlig måde. :)


Hvor aktiv skal man helt præcist være..? Skal man bar' skrive et par indlæg om dagen, eller skal man skrive non-stop..? ???
Og hvad er det der staff-halløj..? :p


Staff er os, som har lavet AniManga.dk som side og som kører sidens diverse aspekter.

Hvor aktiv du er, afhænger af dig. Du skal naturligvis ikke kun skrive beskeder, for at stige i rang - men deltage i de emner, du synes er interessante. :)

I venstre side kan du klikke på "Om AniManga" og læse mere.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 45 gæster