Jobannoncen!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
DoomeDane
Chibi
Chibi
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 9. aug 2012 16:29
Geografisk sted: Tokyo

Re: Jobannoncen!

Indlægaf DoomeDane » tors 27. feb 2014 00:56

Hvis der skulle være folk som i øjeblikket opholder sig i Osaka eller bare Kansai i området, så kan jeg tilbyde et weekend job hvis man skulle være interesseret.
Du vil komme til at arbejde hos Goldman Sachs i deres backup-kontor i Namba området. Dit job vil bestå i at sørge for at PC'er, Bloombergs og Reuters valuta exhange maskiner, IP telefoner samt andet IT-grej fungere som det skal. I visse tilfælde vil du også blive bedt om at opdatere server hardware, hvilket umiddelbart ikke vil ske foreløbigt.
IT kunnen og kendskab er et stort plus, engelsk på højniveau er et must, dagligdags japansk er et plus men ikke et must ( mange af sikkerhedsfolkene taller ikke engelsk )

Du vil blive nødsaget til at gennemgå et sikkerhedstjek hos Goldman Sachs samt underskrivning af kontrakt og blive godkendt af U.S. Office of Security, hvilket vil sige ren straffeattest.

Som sagt dette er et deltidsarbejde.
Løn vil ligge på ca. 1000Y i timen, dog muligt at forhandle sin timeløn.
Samt mulighed for betalt transport.

Send mig en PM hvis du skulle være interesseret.

Med venlig hilsen.
Stefan

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jobannoncen!

Indlægaf Shadari » fre 25. apr 2014 13:31

Jeg søger et lille job hvor jeg kan arbejde et par timer om ugen til at starte med jobbet skal ha noget at gøre med dyr :)

Søger næsten alle job der har noget at gøre med dyr :)
Jobbet skal finde sted i kbh

Vh Dianna
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Jobannoncen!

Indlægaf LiseR » lør 26. apr 2014 00:45

Hvad med at søge job som hundelufter? Det kræver ikke super meget erfaring men mest at man godt kan lide hunde og at gå. Og man skal nok kunne lide hundeejere, også :D
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Jobannoncen!

Indlægaf Shadari » lør 26. apr 2014 11:48

LiseR skrev:Hvad med at søge job som hundelufter? Det kræver ikke super meget erfaring men mest at man godt kan lide hunde og at gå. Og man skal nok kunne lide hundeejere, også :D

Det er lige mig :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Jobannoncen!

Indlægaf Fochi-chan » man 1. dec 2014 14:03

Ville lige prøve her, kunne være det gav pote ^^

Jeg søger lige nu et deltidsarbejde efter 3-tiden. Jeg bor i Odder, men kan let nok tage til Århus eller de forskellige stoppesteder i mellem (Har hypercard).

Jeg er 19, bliver 20 i Februar og har også kørekort hvis der er brug for det.

Er meget åben for at snakke med diverse mennesker, er ikke bange for nye oplevelser og er meget fleksibel med arbejdstider. Har før arbejdet ved Kvickly og 2 pizzarier/resturanter plus frivillig tjener ved Det Turkise Telt (Århus festuge)

Håber da at der er nogle som søger en medarbejder, eller kender til nogle steder som gør :'D


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster