galleri

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

galleri

Indlægaf meichan » fre 4. maj 2012 02:20

tænke bare på at få folk til mere og se i den del af side at i kunne gøre så man selv kunne uploade billeder til det, men alså kun nogle de selv har lavet som tegninger, billeder af dem selv i cosplay, nogle de selv har taget og så får at jeg også kunne bruge det mmd
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: galleri

Indlægaf nodokasa » fre 4. maj 2012 10:45

Jeg tror at "Galleri"-afdelingen er for Animanga-relaterede ting udelukkende - dermed sagt at de billeder, der er der, lovligt tilhører Animanga - og derfor har "normale" brugere ikke lov til at ligge billeder derind; For at undgå en eventuel situation hvor en bruger mener at han/hun ejer billedet, men har lagt det ind på Animangas galleri.

Det, og så tror jeg ikke Animanga har plads til alle de billeder på serveren. ;)

Men der er mange andre alternativer, som picasa, imgur, peecee, photobucket, deviantArt, også videre. :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: galleri

Indlægaf SsjGogo » fre 4. maj 2012 11:15

Det er så dejligt, at vores garvede bruger som nodokasa, kan beskrive det så godt. Det viser bare, at "åbenhed" og "involvering" af brugerne giver noget.

Men - vi har jo stadig et lille sideprojekt kørende i form af en ny side - og gutten som startede det hele, TNQ - har lovet, at han nu selv vil færdiggøre projektet, idet han har fået tid til det.

Den nye side indeholder "egne gallerier" - og her vil der blive plads til 6-10 egne billeder til at starte med - og måske mere senere.

Vores store problem er, som Nodokasa skriver, 1) rettigheder, 2) plads - og nr. 2 har så også et økonomisk aspekt i sig.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: galleri

Indlægaf meichan » fre 4. maj 2012 14:40

nodokasa skrev:Jeg tror at "Galleri"-afdelingen er for Animanga-relaterede ting udelukkende - dermed sagt at de billeder, der er der, lovligt tilhører Animanga - og derfor har "normale" brugere ikke lov til at ligge billeder derind; For at undgå en eventuel situation hvor en bruger mener at han/hun ejer billedet, men har lagt det ind på Animangas galleri.

Det, og så tror jeg ikke Animanga har plads til alle de billeder på serveren. ;)

Men der er mange andre alternativer, som picasa, imgur, peecee, photobucket, deviantArt, også videre. :)

det bare fordi jeg gerne ville vise det jeg laver men ingen gider og se det hvis jeg putter det op på forumet derfor har jeg slette mmd hogwarts fordi ingen gad det
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: galleri

Indlægaf SsjGogo » fre 4. maj 2012 15:04

meichan - som sagt, vi prøver at lancere den nye side snart, og der vil du få muligheden. :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst