facebook

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

facebook

Indlægaf Silver » fre 13. maj 2011 12:19

' tænkte på om i synes det var en ide at oprette en side inde på facebook ligesom animefans har ? d: tror nemlig der er en del der ikk ved der er andre end dem i danmark der kan lide anime/manga og så kunne de finde siden derinde (sådan jeg har fundet sådanne sider) :P
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: facebook

Indlægaf SsjGogo » fre 13. maj 2011 12:56

Silver skrev:' tænkte på om i synes det var en ide at oprette en side inde på facebook ligesom animefans har ? d: tror nemlig der er en del der ikk ved der er andre end dem i danmark der kan lide anime/manga og så kunne de finde siden derinde (sådan jeg har fundet sådanne sider) :P


I Love Cookie - har vist oprettet et, men du skal være velkommen til at stå for en også! :)

De færreste fra vores staff har Facebook nemlig! :)

Alt reklame er kærkommen!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: facebook

Indlægaf Silver » fre 13. maj 2011 13:31

SsjGogo skrev:
Silver skrev:' tænkte på om i synes det var en ide at oprette en side inde på facebook ligesom animefans har ? d: tror nemlig der er en del der ikk ved der er andre end dem i danmark der kan lide anime/manga og så kunne de finde siden derinde (sådan jeg har fundet sådanne sider) :P


I Love Cookie - har vist oprettet et, men du skal være velkommen til at stå for en også! :)

De færreste fra vores staff har Facebook nemlig! :)

Alt reklame er kærkommen!

okay det kigger jeg lige på xD
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster