Problemer med kodeord og login

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Problemer med kodeord og login

Indlægaf Oriolidae » ons 18. maj 2011 15:46

Jeg har haft min firefoxbrowser til at holde mig evigt logget ind, så har først lagt mærke til dette problem i dag...

Jeg prøvede at logge ind på animanga.dk med safari i dag, og der sagde siden at kodeordet og brugernavnet ikke matchede sammen. Så prøvede jeg at trykke 'glemt password' og fik så nulstillet mit password. Så prøvede jeg at logge ind igen, men med samme resultat.

Så prøvede jeg at skifte password i firefox (hvor jeg for lang tid siden havde trykket forbliv logget ind-funktionen til, så jeg var stadig indlogget), men den gad hverken at genkende mit startpassword, mit andet password eller det nulstillede password. -_- Jeg ved ikke liiiige hvad der går galt her...

Ergo vil jeg ikke kunne logge ind igen hvis jeg logger ud af animanga.dk i firefox lige nu.

Nogle idéer om hvad der er los?
Billede

Brugeravatar
Maldraedior
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Vejle

Re: Problemer med kodeord og login

Indlægaf Maldraedior » ons 18. maj 2011 17:13

Ok, har kigget lidt på det.

Der er nu, på login siden, links til glemt password og glemt brugernavn.
Har lige testet glemt password, og den virker nu (det kan dog godt tage et minut eller 2 inden bekræftelses-emailen kommer).

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Problemer med kodeord og login

Indlægaf Oriolidae » fre 20. maj 2011 23:34

Tak, nu virker nulstilling af password også..
Billede


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 9 gæster