En anden ting jeg savner...

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

En anden ting jeg savner...

Indlægaf Vincent » søn 22. maj 2011 22:38

En anden ting jeg savner er en "tilbage til boardindex-link" i toppen af boards
Billede

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf Lorentzen » søn 22. maj 2011 22:59

bare tryk på Forum?

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf *Wish* » man 23. maj 2011 09:36

Jeg savnede det også i starten, fordi jeg er vandt til det fra andre fora. Nu har jeg dog vænnet mig til at bruge "Forum" i menuen eller bare bruge "Boardindeks" i bunden.

Så hvis jeg skulle tilføje en knap ville det være "marker emner som læste" under "Ulæste poster" eller hvad det nu præcist hedder.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 09:46

*Wish* skrev:Jeg savnede det også i starten, fordi jeg er vandt til det fra andre fora. Nu har jeg dog vænnet mig til at bruge "Forum" i menuen eller bare bruge "Boardindeks" i bunden.

Så hvis jeg skulle tilføje en knap ville det være "marker emner som læste" under "Ulæste poster" eller hvad det nu præcist hedder.


"Marker emner som læste" eksisterer, du skal blot trykke på ikonet ved siden af titlen på en tråd (den runde ikon med noget tekst i), som lyser rødt når et emne ikke er læst, og bliver så normal blå, når det er læst. :)

I alle tilfælde udvikler vi foraet løbende, og forsøger, at gøre den mere brugervenlig. :)
www.gogonoter.dk

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf *Wish* » man 23. maj 2011 09:56

Jamen det skal jo gøres for hvert enkelt emne. Jeg mener en knap der gør det for alle i oversigten over ulæste emner. Det er også kun et luksusproblem, for der er jo en ude i boardindekset.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 10:14

*Wish* skrev:Jamen det skal jo gøres for hvert enkelt emne. Jeg mener en knap der gør det for alle i oversigten over ulæste emner. Det er også kun et luksusproblem, for der er jo en ude i boardindekset.



Men ikke desto mindre et problem, jeg videresender dette til vores programmører! Tak for input!:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf ReficulNatas » man 23. maj 2011 13:47

*Wish* skrev:Jamen det skal jo gøres for hvert enkelt emne. Jeg mener en knap der gør det for alle i oversigten over ulæste emner. Det er også kun et luksusproblem, for der er jo en ude i boardindekset.


Er det den her du efterlyser?
Der er en i boardindekset, men der er også en under hvert emne..
Billede
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf Vincent » man 23. maj 2011 13:56

*Wish* skrev:Jeg savnede det også i starten, fordi jeg er vandt til det fra andre fora. Nu har jeg dog vænnet mig til at bruge "Forum" i menuen eller bare bruge "Boardindeks" i bunden.

Jeg ved bare at det er en ting jeg tænker over hver gang jeg scroller ned i bunden for at komme tilbage til boardindexet ^^;
Billede

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: En anden ting jeg savner...

Indlægaf *Wish* » man 23. maj 2011 13:58

ReficulNatas skrev:
*Wish* skrev:Jamen det skal jo gøres for hvert enkelt emne. Jeg mener en knap der gør det for alle i oversigten over ulæste emner. Det er også kun et luksusproblem, for der er jo en ude i boardindekset.


Er det den her du efterlyser?
Der er en i boardindekset, men der er også en under hvert emne..
Billede


Ja det er den jeg efterlyser. Jeg ved udemærket godt, at den er ude i boardindekset og under hver boardoversigt, men som storforbruger af at gå direkte til "Vis Ulæste poster" i stedet for boardindeks, savner jeg den der. ;)

Jeg kom lige i tanke om noget andet. Ville det være muligt at få "Vis ulæste poster" til at forblive synlig hele tiden og ikke kun i boardindeks ligesom på f.eks. DKneko?


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster