Forslag - Anmeldelse

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Troejg
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 18:31

Forslag - Anmeldelse

Indlægaf Troejg » søn 22. maj 2011 23:10

Jeg synes at det ville være en fed ide at have en sub-forum til brugeranmeldelser af manga og anime, og evt. hvis anmeldelsen er god nok få inkorporeret et link til anmeldelsen i den højre sideboks i wikien af det pågældende værk.

Håber at det er til at forstå :p

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf nielsm » søn 22. maj 2011 23:22

Hvorfor ikke bare lave en ny tråd i anime hhv. manga forummet?

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf l.mathiasen » søn 22. maj 2011 23:31

har snakket lidt med et par af de høje herrer om en anmeldelses-sektion, uden dog reelt at foreslå en løsning hvilket jeg sagde jeg ville gøre senere, har så glemt at gøre det *_*
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf Hecko X » man 23. maj 2011 02:43

Alternativt kunne man også lave undersider på wikien i et nyt mainspace vi kunne oprette kaldet "Anmeldelse".

Så hvis jeg fx havde lavet en anmeldelse af Bartender, så ville man kunne finde den under:
Anmeldelse:Bartender/Hecko X

Der er dog lige en del andre ting der skal fikses på wikien først, og der er måske andre der kommer på en bedre ide i mellemtiden -_-*

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 09:00

Anmeldelser i Wikien - og i foraet er velkomne. Det er blot om at oprette en tråd eller lave en artikel i Wikien.

Foraet er måske mere passende, siden det vil give brugerne større mulighed for at kommentere den pågældende anmeldelse. Denne anmeldelser kan man så efterfølgende copy paste til Wikien.

Så i går bare i gang! :)
www.gogonoter.dk

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf Hecko X » man 23. maj 2011 13:05

SsjGogo skrev:Foraet er måske mere passende, siden det vil give brugerne større mulighed for at kommentere den pågældende anmeldelse.

Alle sider på en wiki har jo en talk side ;)

Jeg ved det også er muligt at lave specifikke comment-sektioner på en wiki, så man kan kommentere direkte til et oplæg, skal bare lige huske hvordan.

Men kan lige lave en beta test af det en dag, med en rigtig anmeldelse, og så kan folk selv lige vælge hvad de vil gøre. Hvis det fanger an kan jeg skrive en guide til hvordan man gør.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslag - Anmeldelse

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 13:11

Hecko X skrev:
SsjGogo skrev:Foraet er måske mere passende, siden det vil give brugerne større mulighed for at kommentere den pågældende anmeldelse.

Alle sider på en wiki har jo en talk side ;)

Jeg ved det også er muligt at lave specifikke comment-sektioner på en wiki, så man kan kommentere direkte til et oplæg, skal bare lige huske hvordan.

Men kan lige lave en beta test af det en dag, med en rigtig anmeldelse, og så kan folk selv lige vælge hvad de vil gøre. Hvis det fanger an kan jeg skrive en guide til hvordan man gør.


Lyder som en plan! Good job!
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster