[Forslag] feedback tråd

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

[Forslag] feedback tråd

Indlægaf LightningEagle » tirs 24. maj 2011 10:57

Jeg tænkte på at man måske i Kaimono forumet skulle have en feedback-tråd, hvor folk efter en handel kan give feedback på hinanden. Det er altid rart ved handel på nettet, at man kan se at andre siger god for en person. ^_^

Jeg kunne selvfølgelig bare oprette en tråd til det selv, men tænker, at det måske er smart, hvis en moderator gør det og pin'er den under bekendtgørelserne, så den er nem at finde.

Man kunne måske også lave en standard form for feedback, som fx:

<sælger brugernavn> - [<handels dato>] - [<køb/salg?>]
Betalingsform: <bankoverførsel/møde?>
<kort feedback>

fx

Frede793 - [27-05/2011] - [køb]
Betalingsform: møde
Frede793 er en alletiders behagelig fyr, bøgerne var i fin stand, som han sagde.

---

Skabelonen er selvfølgelig bare en af mange muligheder. Der er sikkert nogen der kan komme op med en enklere og bedre skabelon. ;)

Hvad siger I?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 12:10

Kære Lightingeagle,

Ideen er god, men når man har over 120 brugere, og formodentlig får mange flere løbende, er det svært, at "pin" samtlige feedbacks og oprette individuelle emner for hver foretaget handel.

Jeg vil dog gerne starte et emne op under Kaimono, hvor købere efterfølgende kan efterlade noget feedback på den respektive handel, således at andre brugere kan browse gennem det emne, og forholde sig til en given sælger.

Jeg håber, at det er et brugbart kompromis!

Mvh.
Gogo
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf Lorentzen » tirs 24. maj 2011 12:17

altså jeg er inde på et andet forum der bruger præcis de samme templates som jer
www.Yugioh.dk
og der har vi et feedback system der ligger på hver eneste bruger
http://yugioh.dk/feedback.php?mode=feedback&u=90
bare lige for at give en idé ^^

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 12:19

Jeg vil videresende ideen til vores programmører, men indtil videre er der oprettet et særligt emne til feedback, hvor brugerne kan læse sig frem til, hvordan den enkelte handel er gået.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf LightningEagle » tirs 24. maj 2011 12:25

SsjGogo skrev:Jeg vil dog gerne starte et emne op under Kaimono, hvor købere efterfølgende kan efterlade noget feedback på den respektive handel, således at andre brugere kan browse gennem det emne, og forholde sig til en given sælger.

Jeg håber, at det er et brugbart kompromis!

Mvh.
Gogo

Det er perfekt! Det var egentlig det, jeg forsøgte at beskrive, så det kunne ikke være meget bedre. :p

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 12:30

Super :)

God handel! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf Etex » tirs 24. maj 2011 17:56

Lille ide:
Istedet for at man skal side og bladre flere siders feedback igennem, for at lede efter en der måske slet ikke har fået feedback, så kan der jo være et specielt tag som man skal komme ind i det indlæg man skriver. Så skal mman jo bare søge efter personens brugernavn, og det speciele tag.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 18:07

Etex skrev:Lille ide:
Istedet for at man skal side og bladre flere siders feedback igennem, for at lede efter en der måske slet ikke har fået feedback, så kan der jo være et specielt tag som man skal komme ind i det indlæg man skriver. Så skal mman jo bare søge efter personens brugernavn, og det speciele tag.


Ideen er rigtig god, og var nok lidt det, Lorentzen også foreslog. Men reelt tror jeg ikke, at der kommer så mange handler igen, at det vil være nødvendigt.

Men ideen står her, og hvis det på længere sigt bliver nødvendigt, så vil vi naturligvis overveje det kraftigt!

Endnu engang, tak for de gode inputs alle sammen! Vi forsøger så vidt som muligt, at efterleve alle ønsker, eller i det mindste, at nå et fornuftigt kompromis!

Mvh.
Gogo
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf TAT » tirs 24. maj 2011 20:24

Her kommer også lige et foreslag fra programmøren på tur til Holland :3

Man kunne måske lave et nyt emne, hvis der ikke allerede er et emne på sælgeren.
I titlen skriver man så

Kode: Vælg alt

[FEEDBACK] sælgerens navn

F.eks, hvis det var om mig:

Kode: Vælg alt

[FEEDBACK] TAT


Hvis der så allerede er et emne til denne sælger, vil man så bare skulle besvare denne.
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Forslag] feedback tråd

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 21:19

TAT skrev:Her kommer også lige et foreslag fra programmøren på tur til Holland :3

Man kunne måske lave et nyt emne, hvis der ikke allerede er et emne på sælgeren.
I titlen skriver man så

Kode: Vælg alt

[FEEDBACK] sælgerens navn

F.eks, hvis det var om mig:

Kode: Vælg alt

[FEEDBACK] TAT


Hvis der så allerede er et emne til denne sælger, vil man så bare skulle besvare denne.


Jeg har lavet et emne under Kaimono, men hvis du kan lave et smartere system med det feedback, go for it brother! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster